• MinnaKvinna

Min pojkvän har en liten...

Hej kvinnor, jag har en fråga till er.

Min pojkvän har en liten kuk och jag har bara fått orgasm 3 gånger när vi har sex.
    Vi har varigt tillsammans i fyra månader och har sex kanske två tre gånger i veckan. Han är jättesnäll och är mycket sensuell i sängen, han gör verkligen allt rätt. Men jag har ett problem, hans pensis är bara 12cm erekt. Detta har gjort att jag kontrasterande till innan inte kommer lika ofta eller alls. Mitt ex fick mig att komma nästan varje gång (hans penis va ca 25cm). Jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar verkligen honom men skulle fortfarande vilja ha sex med mitt ex.

Vad ska jag göra kvinnor?

Mvh: Minna

• Svar på tråden Min pojkvän har en liten...
  • Anonym (Eh)

Oj, jag har legat med killar som haft 18cm och jag har ändå aldrig kommit genom sex?! Du har kommit tre gånger med någon som har 12cm.. Var glad för det.

• Anonym (Lite salt)

Som någon tidigare skrev, klitorisorgasmer är minst lika sköna som vaginala. Be honom slicka och smeka dig före eller efter samlag. Som kvinna har man rätt att komma lika ofta som mannen, och kommer man inte av samlaget får man ta det före eller efter.

Ta upp detta och prata med din kille. Ta dock INTE upp att du tycker hans penis är för liten. Skulle du själv vilja göra " din fitta är så slapp och oskön, mitt ex fitta var perfekt och fick mig att komma varje gång"? Förklara istället att du vill komma lika ofta som han och diskutera olika sätt att göra det på.

Fördelen med en liten penis är att den fungerar i fler och andra ställningar än en stor- experimentera! Tex djupa ställningar där du har benen på hans axlar.

Och saknar du en stor för mycket, köp en rejäl dildo och lek med. Var inte otrogen.

• Anonym (Thea)

Är som sagt inte jättevanligt att komma pga/under enbart penetrering.. Min sambo är Inte direkt välutrustad men har en magisk tunga och jag har aldrig haft bättre sex.. Och när han får mig att komma före så händer det att jag kommer sedan också om inte annat är sexet skönare för att allt är känsligare..

Så se till att ni tränar på oralsex och att du guidar honom till vad du gillar.

• MinnaKvinna
    Anonym (hmmm) skrev 2018-01-22 21:39:35 följande:

Är det uteslutet att ni har ett öppet förhållande? Så att du kan fortsätta älska honom men fortfarande bli tillfredsställd som du förtjänar

Jag tror tyvärr inte han är intresserad i ett öppet förhållande, har tagit upp det någon gång men han sköt ner det förslaget direkt
  • Anonym (Byt!)

Byt upp dig! Kan han inte tillfredsställa dig sexuellt ska du inte vara kvar.

• MinnaKvinna
    Jenny Nilsson skrev 2018-01-22 21:46:29 följande:

Hej,

Svårt att ge råd så utan att känna er relation och hur ni funkar mentalt i hop. Det kan ju vara en ganska känslig fråga för honom. Det finns ju alltid andra sätt man kan stimulera varandra. Jag har varit med män som har haft ganska små men där det ändå funkat, då är det mycket teknik. Samtidigt är det för mig väldigt upphetsande med någon som verkligen är stor, och då menar jag STOR. Ordentligt stor så att det nästan gör ont först. Förstod inte riktigt den känslan innan jag upplevde den, men tyvärr ... storleken betyder något. I alla fall för mig. Ni får väl prata helt enkelt.. jag är säker på att det går att lösa. Skriv gärna och berätta hur det går.

Kram

Hej tack för kommentaren!

Förstår att det kan vara ett känsligt ämne och jag vill gärna undvika att ta upp det med honom. Håller helt med vad du tycker om stora men, och det är exakt det som jag saknar hos mitt ex, har själv en ganska djup vagina.

Han är borta på affärsresa denna vecka men kommer hem till helgen, jag tänkte då köpa hem allt från lite sexleksaker till någon sexig outfit och försöka överraska honom och försöka experimentera lite. Min plan är att göra sexet bättre för oss som ett par och istället för att berätta vad han kan göra bättre kan jag själv försöka förbättra mig.

Om du har några tips på kul saker man kan göra lyssnar jag gärna, är mycket öppen för nya och roliga idéer :)

Mvh, Minna
  • MinnaKvinna
    Anonym (What?) skrev 2018-01-22 21:57:39 följande:

Hur fick du plats med 25 cm? :-O  Min man har en som är 16 cm lång fullt erigerad och den går inte in helt i alla ställningar. Är han försiktig kan den gå in i vissa men om han råkar stöta lite hårt gör det bara ont. 
    Den är ganska smal dock så jag har fått träna mina slidmuskler en del, det kanske du också behöver göra? 

Ta dig en funderare på vilket som är viktigast, en stor kuk eller din kille. 

Jag har en väldigt djup vagina och jag tänder verkligen på stora men, gillar känslan när det nästan gör lite ont. Har experimenterat lite med att försöka träna mina muskler men med mindre lyckade resultat. Har du några tips på hur ni livar upp sextet hemma, har redan testat oralsex och är ganska bekväm i det området

Mvh, Minna
  • MinnaKvinna
    Anonym (Thea) skrev 2018-01-23 06:01:11 följande:

Är som sagt inte jättevanligt att komma pga/under enbart penetrering.. Min sambo är Inte direkt välutrustad men har en magisk tunga och jag har aldrig haft bättre sex.. Och när han får mig att komma före så händer det att jag kommer sedan också om inte annat är sexet skönare för att allt är känsligare..

Så se till att ni tränar på oralsex och att du guidar honom till vad du gillar.

Vi är ganska bekväma med oralsexet och har pratat en del om det (han var bättre där än mitt ex) men det är som om den avslutande stöten saknas, har du några tips på hur ni livar upp erat sex förutom oralsexn några lite mer kinky saker kanske ;)

Mvh, Minna
  • Anonym

I ert fall så kanske det fungerar bättre analt?

• MinnaKvinna
    Anonym (KS) skrev 2018-01-23 02:24:26 följande:

Om det var en man som ville behålla sin tjej men knulla sitt ex, så skulle kan kallas ett jävla svin, ett kvinnoförnedrande svin som bara tänker med kuken. Men inga sådana reaktioner när det kommer till kvinnor. Alla behandlas olika.

Förstår var du kommer ifrån men tänker mer som ett öppet förhållande (han får också ligga runt)! Men vi har pratat lite om det och han va inte intresserad och därför kommer det inte vara ett alternativ. 
Svar på tråden Min pojkvän har en liten...