I vilken ålder skaffade ni era barn?
Hur gammal var du när dina barn föddes? Skriv även gärna om ni planerar fler.
Hur gammal var du när dina barn föddes? Skriv även gärna om ni planerar fler.
Hm. 29 och 31 tror jag. Inga fler.
Jag "skaffade" inte barn- jag fick barn efter många, många års kamp vid 47. Nu väntar jag andra vid 49. ED båda två.
Jag "skaffade" inte barn- jag fick barn efter många, många års kamp vid 47. Nu väntar jag andra vid 49. ED båda två.
Jag var 31 när jag fick barn, pappan var 44. Vi hade kämpat i 8 år innan hon kom. Det blir inga fler barn trots att vi har embryon kvar i frysen.
Har inte varit på öppna förskolan än så på såna platser vet jag inte. Men här är det ytterst ovanligt att ens få barn efter 35 (de flesta är mycket unga!) så jag skulle nog känna mig gammal. Inom vården har det mest varit spott och spe och utskällningar tyvärr! Ingen annan har haft en enda negativ kommentar faktiskt.
Folk har tyckt att sonen ömsom varit lik mig och ömsom pappan så det är lite komiskt faktiskt. Han skiljer inte alls så mycket i utseende än att han inte kunde vara vår genetiskt. Vi får väl se när han växer upp (han är bara ett år). För oss kvittar det och det kvittar vad folk säger också. Du ska inte heller ta åt dig!
27 med första 33 med andra. Planerar en till (är 34 nu)
Första vid 23, andra vid 26. Nu 27. Kan tänka mig en till om några år
1a , jag 19 killen 20
2a , jag 20 killen 21
3e , jag 27 killen 28 (bebis bf 25feb) :)
Samma pappa till alla 3.
Första: 36 år - pojke
Andra: 39 år - bf om några veckor , vet ej kön
Blir inga fler efter detta!