BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Grattis till alla som plussat!!
Läste att det var någon som skrev om flytningar, vattniga och vita. Jag har det samma och brukar inte ha det. Jag brukar vara nästan torr fram till mensen. Eller ha ofertila flytningar. Inte som det är nu.
Annars vaknade jag med lätt lätt illamående. Och går in på Äl +8 idag. Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag får testa!!
Tack för ni som svarade på min kurva. Visst ökade den långsamt men antar äl har skett nu? Men kan man vara säker på det?
Börjar med att be om utsäkt för ett långt inlägg.
Grattis till er alla som plussat!
Är ny här på FL, jag har läst mycket.. förmodligen allt för att få tiden att gå. Men inte skrivit förrän nu.
Inte helt säker på att det hjälpt mig att läsa allt då jag säkert inbillar mig massa symptom nu som inte fanns där innan. Haha!
Iallafall.. enligt min app hade jag ÄL den 17-18/2 och BIM den 4/3-6/3 (då räknar jag på min vanliga cykel längd och min längsta)
De senaste 3-4 månaderna har min PMS varit heeeelt banans och olika varje månad.. kan säga värre varje månad då jag aldrig haft PMS besvär innan.
Jag trodde jag var gravid både i Oktober och December men det var då bara nya besvär.
Denna månaden dock så känns det så annorlunda. Jag kan inte förklara det.
Symptomen jag har är;
Molvärk i tjejmagen (ibland hela magen och ibland bara på en av sidorna) vilket jag bara får första och andra mensdagen i vanliga fall.
Jag har INGA humörsvängningar alls, min sambo påpekade detta.
Bröstvårtorna är känsligare än vanligt (brukar inte känna dom alls så detta är skumt) och vid tidigare PMS'er har jag haft ont i hela brösten.
Men framför allt så känns det annorlunda.. det går inte att sätta fingret på vad det är eller varför. Det är bara.. annorlunda.
Jag tänkte testa mig på BIM+5 Om inte tanten dykt upp.
Oj vilket långt inlägg. Haha. Hoppas någon orkade läsa. Lycka till alla ni som väntar på plus!
Grattis till er som plussat, kul att det ör så många :)
Vet inte längre vad jag ska tro. Trodde mensen var på g, fick igår en ljusrosa flytning som sen övergick i brun o sen försvann (hade likadant när jag väntade sonen ev nid). Har fått mensvärk, huvudvärk och idag svagt illamående. Min temp har dessutom höjts ännu mer. Är på bim -4.
Min kurva ser ut så här.
Grattis till alla som plussat!!
Läste att det var någon som skrev om flytningar, vattniga och vita. Jag har det samma och brukar inte ha det. Jag brukar vara nästan torr fram till mensen. Eller ha ofertila flytningar. Inte som det är nu.
Annars vaknade jag med lätt lätt illamående. Och går in på Äl +8 idag. Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag får testa!!
Verkar som jag inte kom med förra gången.
BIM
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992, Iekba
14/3 - H0nd3ndär
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote
27/3 Längtande95
28/3 Jahaaja
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)
Joannac: ja men precis! Skulle kännas väldigt irriterande om jag skulle få mens när jag har massa saker som jag normalt inte har före mens...
Jag hoppas vi plussar!
Lägger till mig :) har BIM 28/3
BIM
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992, Iekba
14/3 - H0nd3ndär
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote
27/3 Längtande95
28/3 Jahaaja , sunshineinmylife
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)[/quote]
Joannac: ja men precis! Skulle kännas väldigt irriterande om jag skulle få mens när jag har massa saker som jag normalt inte har före mens...
Jag hoppas vi plussar!