• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Liiiinda90

Lägger till mig :D

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi 

2/3 Lindsey77, SweetDelight, 

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac 

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018, fluffershy 

5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost 

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A 

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina 

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3 

9/3 Josiesh 

10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1 

12/3 Lillefiddelin 

13/3- maria1992, Iekba 

14/3 - H0nd3ndär 

17/3 - YaseminL, Anonym1891 

16/3- Liiiinda90

18/3 Elsaida 

20/3 LifeofBullshit 

21/3 Litenoliv92, Vier 

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote 

27/3 Längtande95 

28/3 Jahaaja , sunshineinmylife

1/4 Nicciz 

Vi som har plussat : 

24/2 carnations (BIM 1/3) 

26/2 Joozzaan (BIM 3/3) 

28/2 PowerL (BIM 3/3)

1/3 Entriss (BIM 2-3/3)

• Liiiinda90

ger till mig :D

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi 

2/3 Lindsey77, SweetDelight, 

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac 

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018, fluffershy 

5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost 

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A 

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina 

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3 

9/3 Josiesh 

10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1 

12/3 Lillefiddelin 

13/3- maria1992, Iekba 

14/3 - H0nd3ndär 

16/3-Liiiinda90

17/3 - YaseminL, Anonym1891 

18/3 Elsaida 

20/3 LifeofBullshit 

21/3 Litenoliv92, Vier 

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote 

27/3 Längtande95 

28/3 Jahaaja , sunshineinmylife

1/4 Nicciz 

Vi som har plussat : 

24/2 carnations (BIM 1/3) 

26/2 Joozzaan (BIM 3/3) 

28/2 PowerL (BIM 3/3)

1/3 Entriss (BIM 2-3/3)

• Lisa81molander
    Regnkappa skrev 2018-03-01 14:51:26 följande:

Ja hoppas hoppas, tog ett nytt test av ett annat märke nu och fick ett sååå svagt streck igen. Ska köpa ett digitalt att ta imorgon om jag vågar, BIM -2 nu så det borde ju vara starkare? Kan absolut inte fota det, för svagt. Men det finns faktiskt haha.

Jag har tagit letrozole sen i höstas, har oregelbunden ägglossning blev gravid i oktober men fick supertidigt missfall. Efter det kom inte cykeln igång på ett tag men är nu på tredje försöket efter missfallet. Jag tror absolut att det bara är positivt att ta dem! Ska du gå och göra vul för att se äggblåsor?

Hoppas för din skull på att ett digitalt stillar din oro. Nä inget VUL alls är sagt? han såg att jag hade gott om ägg dessutom mer än vad man brukar i min ålder så detta är väk mest för att boosta, jag vill oxå ha ett plus<3

Tror du chansen för flerbörd är större om man redan har fungerande cykel?
  • Lisa81molander
    Lisa81molander skrev 2018-03-01 15:53:32 följande:

Hoppas för din skull på att ett digitalt stillar din oro. Nä inget VUL alls är sagt? han såg att jag hade gott om ägg dessutom mer än vad man brukar i min ålder så detta är väk mest för att boosta, jag vill oxå ha ett plus<3

Tror du chansen för flerbörd är större om man redan har fungerande cykel?

Tog du enkel el dubbeldos?
  • Emhy89

HJÄLP!

Mörkrödbrun, tjock blödning idag. ÄL +9, BIM -5. Tidig mens eller nidis tro? =(

• bluegrass

Lindsey och Entriss- stort grattis!!
    Regnkappa- vad spännande! Det låter ju absolut som att du är gravid!
    Kul att så många plussar. Det verkar vara en turtråd det här!

Jag testade neg imorse igen, BIM -3. Får dock hopp av er här som först testat neg och sedan pos!
    Tycker på ngt sätt att jag känner mig gravid. Lätt illamående, tunga bröst och uppspänd mage med molvärk i nedre delen. Kan förstås mkt väl vara inbillning.
    Testar igen imorgon!

• Asale

Vet inte om jag känner så mycket symptom... Jag har lite smått ömma bröst, känner att det hela tiden värker lite i magen vid navelhöjd, jag har flytningar typ vattniga vita flytningar, ett jäkla humör. Och vad jag märkt är att jag har börjat svettas jätte lätt och känner mig otroligt varm!

Men jag har inge illamående, och inge värk om jag t ex ställer mig upp för fort. Och inte Jätte ömma bröst.

Vet inte vad jag ska tro... börjar bli otålig och vill testa nu! Är på Äl +9 idag och min man har köpt test idag också! Hur ska jag lyckas vänta?!

Borde jag vänta eller tror ni det visar något på Äl +9?

• Regnkappa
    Lisa81molander skrev 2018-03-01 15:55:04 följande:
    Tog du enkel el dubbeldos?
    Jag har tagit enkeldos hela tiden och det har fungerat bra, har kontrollerat med vul varje gång och blodprover i början.

Jag har ingen aning om det är ökad risk för flerbörd för att man har en egen fungerande cykel, dock är risken högre vid dubbeldos än vid enkel.

Jag svor att jag aldrig skulle ta ett CB early igen men här står jag med ett suuuupersvagt streck till. 3 spök på 3 olika fabrikat på 1 dag är väl osannolikt... Har köpt ett digitalt att ta imorgon bitti, är så nervös för nu har hoppet kommit lite. Har dock varit med om att ropa hej för tidigt förut!
  • Lindsey77

Vill någon lägga till mig på listan? :)

Plussade 27/2 (BIM 2/3)

Räknar strecket som var på Babyplan i tisdags, var uppenbarligen äkta och inte spökstreck. :)

Svar på tråden BIM MARS 2018