BIM MARS 2018
MissElin93: Grattis! Hoppas allt går bra med graviditeten!
MissElin93: Grattis! Hoppas allt går bra med graviditeten!
PowerL: vad spännande! Gud vad kul om du är gravid i alla fall! Jag ser också ett väldigt svagt sträck.
PowerL: behöver inte anstränga mig så mycket för att se sträcket, tycker verkligen inte att du ska ge upp hoppet ännu. Äl +11 behöver ju inte vara så mycket. Så ägget kan ju faktiskt fästa så sent som äl+10. Så den kanske fäst sent. Den kanske fäste äl+10 eller +9.
Vänta ett par dagar!
Skogsmamman3: tycker mig ana något på övre bilden. Men det är dock vääääääldigt svagt. Kanske bara inbillar mig. Men äl+7 Är ju inte så långt. Jag är på äl +7 och har inte testat ännu. Ska vänta tills äl+12 för det känns som om det är alldeles för tidigt för att testa ännu.
Stellabanan: ja det där sträcket är svårt att missa!
Grattis!!
Elizai: ska det inte vara ett vågrät och ett lodrät sträck så det blir ett plus?
Jag ser i alla fall ett svagt lodrät sträck
Elizai: Jaha, ja jag ser då ett lodrät sträck. Ser du verkligen inte det? Ingen annan som ser sträcket?
Det är ju svagt men nog ser jag allt ett sträck ;)
Skogsmamman3 Ser något VÄLDIGT svagt. Alltså precis att det finns där! Om jag kollar riktigt noga så är det precis så man ser det. Men då är ju frågan om jag inbillar mig... hoppas för din skull att det finns ett sträck där!
Håller tummarna att det blir starkare!
PowerL: åh vad kul! Grattis!! Hoppas jag också får känna den känslan. Har aldrig varit gravid tidigare. Guuud så jag längtar!
Grattis till alla som plussat!!
Läste att det var någon som skrev om flytningar, vattniga och vita. Jag har det samma och brukar inte ha det. Jag brukar vara nästan torr fram till mensen. Eller ha ofertila flytningar. Inte som det är nu.
Annars vaknade jag med lätt lätt illamående. Och går in på Äl +8 idag. Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag får testa!!