• Asale

BIM MARS 2018

Joannac: ja men precis! Skulle kännas väldigt irriterande om jag skulle få mens när jag har massa saker som jag normalt inte har före mens...

Jag hoppas vi plussar!

• Asale

Vet inte om jag känner så mycket symptom... Jag har lite smått ömma bröst, känner att det hela tiden värker lite i magen vid navelhöjd, jag har flytningar typ vattniga vita flytningar, ett jäkla humör. Och vad jag märkt är att jag har börjat svettas jätte lätt och känner mig otroligt varm!

Men jag har inge illamående, och inge värk om jag t ex ställer mig upp för fort. Och inte Jätte ömma bröst.

Vet inte vad jag ska tro... börjar bli otålig och vill testa nu! Är på Äl +9 idag och min man har köpt test idag också! Hur ska jag lyckas vänta?!

Borde jag vänta eller tror ni det visar något på Äl +9?

• Asale

Baraentill: ja det är rätt många, och förhoppningsvis blir vi fler!

• Asale

Usch vad irriterande! Tog precis ett test och vad jag såg på visade den ett negativt test på Äl +10. Jag skulle egentligen vänta tills Äl +12 men jag kunde inte hålla mig.

Jag väntar Max tills nästa vecka på onsdag. Blir det inget då heller så går jag tillbaka till läkaren för att testa igen samma sak eller vad hon nu har att erbjuda.

Blir så less! Har sett dom här negativa testen allt för många gånger nu...

Lycka till alla andra

• Asale

Jag fick ju negativt i morse eller vad jag tror i alla fall var negativt. Jag har fortsatt lätt värk i magen till och från. Fick lite illamående idag under dagen, och jag kände lukten av en parfym som jag tidigare kännt på och tyckt varit helt okej. Men nu var den lukten vedervärdig och kände mig illamående när jag kände den lukten.

Jag tror att min BIM är nästa vecka på onsdag. Så jag ska nog vänta och ta ett till test nästa vecka. Nu är jag på Äl +10

• Asale

Bastamamman1: spännande att du också känner likadant. Då kanske jag inte håller på att bli galen ????

Jag försöker intala mig själv att det är för tidigt ännu! Och att jag faktiskt har kramper och nyp vid sidan av magen och någon slagt aktivitet i det området, jag har varit jätte trött!! Känner mig varm, mina händer är kalla (dom är aldrig kalla! Har alltid sjukt varma händer!) Jag kände mig yr idag när jag åt middag. Och så kom illamåendet när jag kände den parfym lukten.

Åh jag hoppas så sjukt mycket!!

Ligger i sängen och försöker fördriva tiden med att kolla på Youtube klipp på folk som gör graviditetstest och blir så glada osv osv och själv gråter jag åt dom klippen för det är ju så fint!

• Asale

Jag vet att om man ska tempa sig för att veta hur det stiger och sjunker så ska man göra det varje dag på morgonen.

Men jag har kännt mig så sjukt varm idag!! Så tänkte, jag vet att min normala temp ligger på 36.5 inte högre än så. Tog tempen precis och den ligger nu på 37. Om jag har feber så brukar jag börja känna av febern vid de här laget. Jag har varit fruktansvärt trött idag! Men inte kännt av speciellt feber känsla. Har inte heller jätte mycket kläder så det hade kunna vara därför.

Jag är bara fruktansvärt varm! Hela mitt ansikte är varmt. Någon mer som har så?

• Asale

Lekba: haha samma här jag är nu på Äl +11 och jag har googlat så mycket så jag har typ läst varenda gravid sida på hela Internet! Imorgon Äl +12 och ska ta mitt andra test. På onsdag har jag troligtvis bim men vet faktiskt inte om det stämmer alls! Har bara räknat på måfå. Vad jag har fattat så är det ofta man kan få ett rätt svar två veckor efter ägglossning.

Igår mådde jag inte alls bra, är alltid JÄTTE TRÖTT! Har lite små värk då och då. Irriterad på allt typ. Jätte varm! Och känner av små illamående då och då. Inget kraftigt men lite lite!

Svar på tråden BIM MARS 2018