IVF 2018
God morgon Alla
Hoppas ni haft en bra helg.
Idag är jag inne på sprutdag 9, och jag skall göra mitt 2:a VUL idag. Skall bli spännande att se om det hänt ngt mer under helgen.
God morgon Alla
Hoppas ni haft en bra helg.
Idag är jag inne på sprutdag 9, och jag skall göra mitt 2:a VUL idag. Skall bli spännande att se om det hänt ngt mer under helgen.
VUL 1 idag, tyvärr bara 4 blåsor. Hade hoppats på några fler. Ska spruta två dagar till med ökad dos och sen nytt VUL på onsdag.
hej alla
Idag har jag haft äggplock
9 ägg fick vi. Nu ligger jag hemma i soffan och vilar. I morgon får vi veta om vi skall föra tillbaka ägg på fredag eller på måndag.
Hej!
Hoppar gärna in här.
Vi är på första försöket med ivf och gjorde äggplock igår där de fick ut 6 st ägg. Imorgon torsdag blir det återföring, hoppas bara att några har överlevt och blivit befruktade.
Kul att följas åt när det är flera som ligger lika i behandlingen.
[quote=78575186][quote-nick]Cia33 skrev 2018-03-23 10:16:14 följande:[/quote-nick]Äggplock klart, 4 ägg blev det. Allt gick jättebra. Största skillnaden mellan att göra det i Linköping och att göra det på nordic ivf var att här fick jag starka värktabletter efteråt att ta vid behov. I Linköping skickade de hem en med instruktion att ta alvedon.[/quote
Åååå nu får vi verkligen hålla tummarna för er
Jag har precis kommit hem efter att fått ett litet befruktat ägg tillbaka nu
Håller vi alla tummarna att den lille vill stanna kvar
Hej Alla
Hur går det för er?
Själv är jag inne på ruvardag 4 Spännande....
Dock måste jag säga att jösses vad jag ogillar lutinus....
Fick tillbaka ett ägg idag. Grundplanen var att det skulle vara två men eftersom ett av dem såg bättre ut än de andra så blev det bara det. De odlar vidare de andra två, men eftersom vi aldrig lyckats få något till frysen innan så har jag inga stora förhoppningar.
Håller med om att lutinus är ganska otrevlig.
Fick inget till frysen senna gången heller. Inte jätteförvånad men hade iallafall hoppats på det.
Hej
Hur mår ni alla?
Nu är jag på ruvardag 9 tänkte testa senare idag, även om det igentligen är TD om först
7 dagar. Jag vet att det är förtidigt men nyfikenheten tar över! Hahaha