IVF 2018
Stort grattis hoppas det tar sig och fortsätter så! En fin påskpresent! :)
Stort grattis hoppas det tar sig och fortsätter så! En fin påskpresent! :)
Stoet grattis!!!!!
Stort GRATTIS!! :D hur mår du nu? Hur känns det? Alltid roligt att höra att det går bra för andra som gör IVF.
Va härligt!! :) Kan tänka mig det. E ju något man vänta på såååå länge. Blir nog mer verkligt när du varit på ultraljud osv samt när du senare börjar känna bebisen. Håller tummarna att all går vägen för er nu, hela vägen. Här är det dötid på hög nivå... :/ känns som att man inte gör annat än väntar. Väntar nu in mensen, som borde komma den kommande veckan. Sen är det Letrozol som gäller och invänta ägglossning och sen återinförandet. Hur många ggr har du försökt?
Hej
Hur mår ni alla? Och ni som är nya välkomna
I dag har jag testdag och även om jag redan tjuvtestat och vet att det var positivt så kändes det genast mkt bättre när detta kom upp på stickan jag har inga direkta symtom mer än växtvärk i livmodern.
Ni som gjort ivf tidigare, hur länge måste man ta dessa hemska lutinus?
Måste kännas helt magiskt!! Stort GRATTIS igen :D Måste fråga en dum fråga.. Alla trådar man läst om graviditet innan jag började IVF så skrev alla alltid att de får så ont i brösten tidigt.. hur e det för dig? Några känningar innan du plussade, både brösten eller annat?
Så.....ville bara meddela ett jag fick plus på stickan igen!!! Så det var inget missfall förra fredagen:) pratade med läkaren precis och han sa att jag skulle känna mig trygg i plusset.
Känns fantastiskt!
Har inte heller skrivit att det skulle påverka nu :) Men det påverkar min fertilitet i framtiden. 1,6 ska en 35 åring ligga på enligt min läkare, så jo det är lågt för min ålder här idag. Ligger precis på gränsen till låg fertilitet. Ett AMH värde sjunker ju äldre man blir.
Jag har äntligen fått min ägglossning och ska till Sahlgrenska på lördag för insättning.. :) Såååååå nervös! Ni som har gjort insättningen, hur känns det? Gör det ont? Hur mår man efteråt?
Taack!! Sitter i bilen på väg dit nu.. sjuuuukt nervös!!