Inlägg från: Anonym (mullig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

• Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • Anonym (mullig)

Vad mycket positivt ni ger mig, sådan skillnad från ett annat forum där det sades att mulliga tjejer är inget att ha och dem som gillar dessa är en minoritet, m.m.

Känner mig redan lite tryggare i mig själv av att göra att det finns killar som tänder på oss som är lite större,

• Anonym (mullig)
    MrMackan79 skrev 2018-02-23 22:04:07 följande:

Det bästa vore väl om vi testade så kan jag ju ge dig ett helt korrekt svar sedan? ????

Jasså det tycker du ???? fast du har ju rätt i vad du säger man kan ju inte ge korrekt svar innan man testat
  • Anonym (mullig)
    DuranDuran skrev 2018-02-23 22:20:03 följande:

Hur mullig...?

Svårt att beskriva, har du någon måttstock du gör efter tänker bild eller så
  • Anonym (mullig)

Ni gör mig förvånad, majoriteten av er som svarat verkar föredra mulliga, sen förstår jag givetvis att det ändå hänger på personligheten, men det försts man ändå får syn på är det yttre och känner själv hur vissa bara tittat förbi mig och inte försökt få kontakt och det tror jag handlar om min vikt

• Anonym (mullig)
    Anonym (Carl) skrev 2018-02-24 19:36:10 följande:

Känslan av att inte bli sedd tror jag är lika vanlig bland smala kvinnor. Skillnaden är bara att de har andra hangups, som ex platt rumpa.

Det har du rätt i
  • Anonym (mullig)

Ska verkligen försöka, har blivit bättre men är en bit kvar

• Anonym (mullig)
    Anonym (anneli) skrev 2018-02-24 21:17:29 följande:

Vadå "dessvärre"? Vi smala tjejer med platta magar och vältränade rumpor klarar oss utan dig. Det är två skilda världar lyckligtvis. Fettona för sig och vi som gillar hälsa och träning för sig och vi funkar finfint jämsides

Ursäkta men alla övervikta är inte otränade.... Nu blir jag irriterad kalla inte individer för fetton, j
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Yaas) skrev 2018-03-08 23:09:20 följande:

Mulliga tjejer är det bästa som finns och det som toppar det är en mullig tjej som älskar sin kropp.

Unna dig att kolla in kroppsaktivism ????

Vill du ha tips på konton/hashtaggar så säg till!

Jag följer ett flertal sådana konton, och är så fascinerad över hur fina jag tycker dem är men att kan sen inte kan vända dessa tankar till mig själv är konstigt
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Jag) skrev 2018-03-09 09:53:39 följande:

Du får visa bild på dig.

Det tar emot men kanske ett steg åt att börja tycka om mig själv genom att visa mig
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?