Ha sex med en mullig tjej?
Ta inte åt dig av de som skriver negativt .
Så fruktansvärt barnsligt med dessa kommentarer.
Du är så fruktansvärt sexig,stå på dig.
Ta inte åt dig av de som skriver negativt .
Så fruktansvärt barnsligt med dessa kommentarer.
Du är så fruktansvärt sexig,stå på dig.
Jag ska vara ärlig då det troligen är ärlighet du efterfrågar från oss killar i denna frågan. Jag tänder inte på den sortens kropp du just nu har att ha sex med. Drt innebär inte att du ska ta illa vid dig av att det finns de som tycker så. Huvudsaken är att DU trivs i din kropp och kan känna dig bekväm i den, det är minst lika sexigt. Det kommer, precis som sådana som jag som inte tycker det, finnas killar som tycker du är vacker och sexig! Det är de killar du ska fokusera på, enligt mig. Trots att diskussionen är ytlig så är det en normal känsla du har då vi matas med en normkropp (som jag måste erkänna är vad lilla jag tänder på). Om det är så att du inte känner dig bekväm så ska du göra en resa mot förändring, inte för någon killes skull utan bara din egna. Lycka till! Du är värdefull!
Härliga bröst du har, våga ha mycket urringat så kommer du få många blickar????
Vad otroligt ledsen jag blir när jag läser vissa kommentarer. Hörredu TS, du är otroligt vacker! Jag har en liknande kropp, och jag kämpar varje dag med att försöka acceptera mig själv. Det är såna personer som känner att dom måste trycka ner andra människor som förstör.
Ni som måste vräka ur er elaka kommentarer, våga släng upp en bild på er själva då.
Du är modig, och vacker TS! Alla dagar i veckan, oavsett vad vissa små typer säger.
Alltså, jag tycker att du är snygg. På riktigt. Slappna av. Tro på dig själv. Världen är full av killar som skulle vara jättenöjda över att få vara vid din sida - och ha sex med dig.
Jag vill tacka för de fina ord som dykt upp den tråden startades, jag börjar inse att jag kan se mig själv som vacker, att lägga ut en bild på en kropp som jag inte visat i bikini på två år var ett stort steg.
Wow du är verkligen sexig med dina kurvor. Riktgt sexig, Jag hade gärna haft sex med en sån sexig tjej som dig med dom underbara formerna. Finns inget vackrare än kurviga tjejer...
Svårt att svara utan bild. Vissa säger att de är mulliga när de enligt mig är smällfeta.
Jag har inget emot lite kött på rumpa och lår, brösten är ointressanta för mig. Jag föredrar platt mage.
Varför inte banta bort fläsket?
Fett = dålig karaktär, ohälsa och mental svaghet
Ta inte åt dig, det finns personer med spån mellan öronen överallt.
Dessutom är alla vi killar olika precis som ni tjejer.
Han visade bara att han är ett bottennapp.
Omg!! Jag vet inte vart jag ska börja...
PappaAnders försöker vara en ädel riddare och hejar på BMI kurvan för att desperat öka chansen för ett ligg. Ärligt talat så får han tro jag bottennappens bottennapp, vem bryr sig, kom med faktaargument istället.
TS aka Mullig, tråkigt att du är så lättkränkt, men som jag sa, mental svaghet är en av anledningarna till att du har fettma. Du har svårt att sätta mål och nå dem. Det är dessutom ohälsosamt att ha fettma, vilket kommer leda till olika följdsjukdommar. Bara det borde motivera dig om något att banta och träna.
Humlan låter bli att påpeka sin flickväns fettma för han vill att hon ska trivas och må bra över sin ohälsosamma kropp. Det är ju ett hyckleri av feghet eller rent av korkat då det är omöjligt att uppnå, dvs vara tjock och må bra. 99% av alla som är tjocka mår inte bra när det kommer till hur de trivs med sin kropp.
Fettma ska bekämpas då det är en folksjukdom som kosta samhället extrem mycket pengar. Sluta dalta med tjockisarna, det är deras eget fel och deras eget ansvar att gå ner i vikt.