Inlägg från: Anonym (mullig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Anonym (Sann) skrev 2018-03-11 21:54:39 följande:

Vill du att jag ska rabbla upp massa sjukdommar i en lista eller kan du själv googla ?följdsjukdomar fetma??

Detta kostar sjukvården extremt mycket pengar, dvs skattepengar som vi som sköter vikten måste vara med och betala. Det resulterar i att mindre pengar kan läggas på forskning och personer som blir sjuka av anledningar som inte är självförvållade av ohälsosamt levene.

Fetma är jämförbart med rökning.

Sen utöver det så kostar det mer flygbränsle för att frakta alla extra kilo fett som alla tjockisar på planet bär med sig. Det är inte miljövänligt och kommer också kosta pengar. Bilar drar mer bensin, vilket ökar utsläppen. Kanske låter löjligt men räknar du ut alla extra fläskkilo på alla bilister i världen så inser man snabbt att det är en jäkla massa fläsk som måste transporteras runt.

Kanske inte skyller på andra men du tar inget ansvar för de kostnader du lägger på oss andra.

Ärligt talat kan säga att jag inte kostar dig mer än en "normal" tjej, har inga sjukdomar som är följd av mina extra kilon... Asså börjar undra lite hur det är med dig som måste trycka ner andra... Har en fundering om du tänker likadant med personer som väger mycket fast har muskler? Dem ökar också flygbränslet m.m. i sådana fall tycker det du säger är löjligt givetvis om man väger alldeles för mycket så leder det till sjukdomar det vet jag också men man är inte mindre värd för det... Du har ingen aning om varför personen är överviktig, så börja tänka lite innan du uttalar dig
  • Anonym (mullig)
    Charlieochjag skrev 2018-03-12 06:03:51 följande:

Sitt du där, bakom din skärm och tryck ner folk. Låter som det är du som är desperat. Kunde du inte låtit den kommentaren va?

Jag hoppas att TS tar åt sig mer av alla positiva kommentarer hon fått. För fyfan vad ord som dina gör ont att höra.

Jag försöker att fokusera på det positiva jag hört, är fler som är positivt inställda men är svårt sådan kommentarer som kommit nu det sårar och gör att jag går flera steg tillbaka på min väg att älska mig själv och hur jag ser ut... Tycker det är skrämmande hur folk kan skriva sånt men försöker strunta i det men som sagt inte så lätt
  • Anonym (mullig)
    Charlieochjag skrev 2018-03-12 06:03:51 följande:

Sitt du där, bakom din skärm och tryck ner folk. Låter som det är du som är desperat. Kunde du inte låtit den kommentaren va?

Jag hoppas att TS tar åt sig mer av alla positiva kommentarer hon fått. För fyfan vad ord som dina gör ont att höra.

Jag försöker att fokusera på det positiva jag hört, är fler som är positivt inställda men är svårt sådan kommentarer som kommit nu det sårar och gör att jag går flera steg tillbaka på min väg att älska mig själv och hur jag ser ut... Tycker det är skrämmande hur folk kan skriva sånt men försöker strunta i det men som sagt inte så lätt
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Friform) skrev 2018-03-12 10:26:54 följande:
    Fyfan vilken vidrig människa du är!

Ditt andra inlägg med så kallad fakta är inte bättre det heller. Vet du vad som är allra mest skadligt för människor? Ensamhet. Det är farligt på samma nivå som ett paket cigaretter om dagen. Ska vi då börja tala om för alla som inte har en partner eller bästa vän att de är lata och karaktärslösa? Skärp dig.

Gå en kurs i empati och om du ska yttra fakta så läs åtminstone ikapp om vad kunskapsläget säger idag, inte nån slapp populärvetenskaplig sammanfattning från 90-talet.

Jag kan inte för mitt liv förstå varför man aktivt väljer att vara vidrig mot sina medmänniskor på det sättet du är. Och dessutom försöker med härskartekniker som att du minsann bara hänvisar till nånting objektivt.

Skaffa dig en vettig människosyn innan du fortsätter interagera med andra, för i nuläget är du skrämmande empatilös och borde inte få vistas ute bland folk.
    Tack för ditt stöd, jag orkade inte svara mer blev bara värre och värre tycker jag och var skönt att se att det finns personer även på min sida.. Det har slutat handla om en kroppsform och gått över till att trycka ner en som person och är riktigt jobbigt att läsa men tack vare alla er som stöttar gör det lättare att ta..

Men samtidigt får jag kanske skylla mig själv om jag väljer att lägga in i ett sådant här forum.. 
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Friform) skrev 2018-03-12 12:08:49 följande:

Skylla sig själv kanske utifrån vetskapen om att Familjeliv väldigt ofta inte är ett särskilt trevligt eller supportande forum. Samtidigt ... om bara de personerna som inte har nån gräns för hur horribla saker de kan skriva till en annan människa av kött och blod - tänk vad hemskt forumet skulle vara då!

Så, jag tycker det är bra att du visar dig ärlig och sårbar. Det finns aldrig några garantier för att det kommer falla väl ut, men som du märkt av kommentarerna så finns det väldigt många månniskor som antingen är helt obekymrade av ens partners vikt så länge man klickar; andra som föredrar mulliga eller riktigt stora (bbw) partners; och dem som tycker att det är det bästa som finns.

Det går alltid att hitta människor som tycker att man är toppen. Men ingen kan tillfredsställa alla med sitt utseende. Och det är vi väl inte heller satta här på jorden att göra ...

För egen del så har jag blivit raggad på av tjejen som prickar in den där Hollywood-varianten av snygg. Men flera gånger har jag dragit mig ur situationen för att det visat sig att tjejen i fråga haft en kass personlighet (eller väljer att visa upp en sån front i sammanhanget). Kass personlighet: Det är definitivt en dealbreaker. Även när det gäller att bara ligga.

Du är en person som sitter på väldigt kloka tankar, jag kan säga att jag är förvånad över allt positivt som sagts i forumet, svårt att ta in dock, lättare att ta åt sig det negativa... Men att det negativa nästan döljs av allt positivt tycker jag är härligt att se, och får mig att inse att det finns personer därute som inte bryr sig om ens vikt och inte låter den definiera människan i fråga. Jag måste börja älska min kropp för det den är och inte hela tiden klanka ner på mig själv vill ju gärna kunna gå med huvudet högt och vara stolt det höjer attraktionen massor iaf från min sida
  • Anonym (mullig)
    Anonym (MR) skrev 2018-03-16 16:31:59 följande:

Trevligt, är oerhört attraktivt med kvinnor som har en naturligt stor byst. Om du vill framhäva din rumpa och dina höfter så är skinnbyxor en bra idé.

Tack, är faktiskt väldigt stolt över min byst, vet inte vad jag gjort utan den ;)
  • Anonym (mullig)
    Steffo77 skrev 2018-03-17 00:08:56 följande:

Idioter finns det överallt. Har själv fått en hel del påhopp när jag kommenterat på Aftonbladet bland annat. Bara att skaka av sig & inte ta åt sig, fastän det kan vara svårt.

Du får tänka att jag må vara mullig, medans dom som är taskiga inte har någon hjärna. Värre det!

Jo det är sant, försöker verkligen göra så,men på något sätt så kommer dem under skinnet, men blivit mycket bättre än tidigare nu blir jag mest arg förr blev jag enormt ledsen
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Gillarmulliga på kik) skrev 2018-04-19 00:18:18 följande:

Du låter extremt vacker. Älskar mulliga kvinnor/tjejer finns inget vackrare

Tack, börjat inse att det finns dem killarna som gillar oss tjejer som är lite större
  • Anonym (mullig)
    Underhill skrev 2018-04-19 10:31:00 följande:

tog du bort bilden?

Nä den har tagits bort av fl misstänker jag
  • Anonym (mullig)

Till er som missade...
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?