• bluegrass

Bim Maj 2018

Kidrauhl skrev 2018-04-29 00:15:03 följande:
    Jag ser oxå två streck. Framförallt på den längst ner. Men vågar int hoppas på något ännu.. tänkte köpa veckoindikator imorrn
    Grattis!!
  • bluegrass
    Lilly2015 skrev 2018-04-29 07:17:39 följande:

Idag är jag på ÄL+7 och har ungefär samma typ av symptom som jag har innan mens men mycket starkare. Jag tog ett test precis bara för att se om det går att få ett plus så här tidigt. Jag kände mig lite galen, men intalar mig själv att jag gjorde det för skojs skull :?) det går typ att skymta ett streck och redigerar jag bilden så syns något. Men det känns larvigt att lägga upp det här, så jag återkommer om några dagar när det är mer okej att testa. Ville mest bara dela med mig av mitt galenskap! :)

Låter ju väldigt lovande! Vad spännande!
  • bluegrass
    Linneisen skrev 2018-04-29 07:26:44 följande:

Nu blev teststrecket typ dubbelt så starkt som kontrollstrecket på ältestet efter en minut så idag lär ägglossningen ske! Vi ser till att mysa lite extra ;)

Härligt! Kör hårt :)!
  • bluegrass
    Imra skrev 2018-04-29 07:54:47 följande:
    Godmorgon!

Vi har samma bim du och jag. :) jag började testa igår och både igår och idag var negativt. Sist jag plussade så plussade jag svagt på bim-2 så hoppas det bara är för tidigt för att det ska visa något.

Har som du molvärk och ömma bröst. Igår hade jag verkligen som en svidande känsla i magen och då börjar man ju hoppas ännu mer. Så tråkigt att bli lurad av kroppen varje månad och tro att det ska vara något när det inte är det, börjar bli trött påt! ;)

Fick även ta två test idag för det först visade spökstreck som var rätt nära kontrollstrecket.

Lycka till! :)
    Vad kul att vi har samma dag och nästan samma symtom!
    Det är ju knäppt att man inte kan hålla sig från att testa, men man är ju så nyfiken!

Jag tycker att vi bestämmer att vi båda plussar på tisdag :). Men jag kommer inte kunna hålla mig ifrån att testa imorgon ändå...
  • bluegrass
    Mih4 skrev 2018-04-30 12:57:50 följande:
    Ja jag ser ungefär samma. Det är starkare "nere" än uppe och vet inte alls vad jag ska tro. Får testa på onsdag igen kanske... :/ jobbigt att vara mellan väntan på mens och test :o tack för svar!! Hoppas!
    Ser tyvärr inga bilder från mobilen, men det låter ju mycket lovande!
    Hoppas att du får ett tydligt plus imorgon. Digitalt kan säkert visa plus redan nu om du vill veta säkert :).

Jag testade helt neg idag på BIM -3. Tappar hoppet lite, men det är ju mkt positivt att höra om andra som testat neg och sedan plötsligt pos!
  • bluegrass
    Imra skrev 2018-05-01 05:24:00 följande:

Godmorgon!

Ehm, jag tror jag plussade imorse :D

Åh, stort grattis!!

Här neg test, BIM -2. Börjar ställa in mig på att det inte lyckades denna gång heller. Men det är ju inte kört förrän mensen kommer, så lite lite hopp har jag kvar.
  • bluegrass
    Milian03 skrev 2018-05-01 18:06:48 följande:

Har man rätt att vara deppig och ledsen när man bara har försökt sen januari och just nu blöder ut sitt första missfall (var bara i v4)? Är så ledsen... Hur orkar folk månad efter månad? Vill bara ge upp ibland. Ibland känner jag att det kanske inte är meningen att vi ska ha ett gemensamt barn :( Jag blir så nedslagen varje gång blödningarna kommer... Vet ju att det finns folk som kämpat längre men kan inte låta bli att känna mig mer och mer deprimerad varje månad... Är 33 år gammal så kanske är det för sent tänker jag :'(

Det är klart man har!!
    Beklagar!! Jag fick tidigt MF i mars ( vårt andra försök) v 4+3. Jag blev jätteledsen!
    Hoppas att allt känns ljusare snart! Håller tummarna för att du plussar snart!

Här har jag börjat få spottings på BIM -2 :(.
    Kände mig så gravid och prickade in äl perfekt med digitalt äl-test. Jättedeppigt!
    Ny BIM 30/5, så jag stannar i tråden.

CBF och mih- stort varmt grattis till er <3!
  • bluegrass
    Issari skrev 2018-05-01 22:05:01 följande:

Nu börjar jag bli nervös! Har BIM på torsdag och om mensen kommer så kommer tempen dippa imorgon eller torsdag. Lite nervigt att vakna imorgon och ta tempen. Vill ju så gärna att den ska ligga kvar högt!

Har haft lite halsbränna nu ikväll och även igår under dagen. Brukar inte ha det. Brösten ömmar en del från bröstvårtorna och in mot mitten (när jag var gravid sist, med missfall, så var de istället ömma upp mot armhålorna). Hoppas att det tagit sig! Har inte vågat ta något test än. Försöker vänta till BIM. Men jag vet att det kommer vara svårt att hålla mig imorgon...

Grattis till er som plussat! Jag håller tummarna för er andra också!

Spännande! Håller tummarna för dig!

Nu kom min mens med besked en dag för tidigt. Väldigt tråkigt ( men iofs bättre att den kommer tidigt om den ska komma). Ja ja, får köpa nya äl-test och ladda om för nya försök :(.

Ny BIM 30/5. Kan någon ändra plats på mig i BIM-listan? Från 4/5 till 30/5. Jag kan inte kopiera listan från mobilen.
  • bluegrass
    Jeex skrev 2018-05-02 08:36:24 följande:

Åh herregud, kan inte tro at det är sant. Plussade precis på BIM-3. Vågar nästan inte tro på det. Var helt säker på att mensen skulle komma. Nu är jag livrädd för att få ett till utomkveds eller MF. Men ska försöka njuta av den här stunden nu.

BIM-lista

1/5 Mih4, Jagvetdåinte

2/5, Theresu, puffen2009

3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa, Issari

4/5 Meemelie, ansano91, H0nd3ndär

5/5 niiskuneiti, AllaGodaTingÄrTre, theteacher, Jeex

6/5 Paka, louisejohansson, Nicciz

7/5 Sararebecca, maria1992, jennyek93

8/5 aleakim90, CBF, Zandylina

9/5 lottch3n, Ejjami

10/5 nooneyouknow

11/5 E88