Bim Maj 2018
Idag gjorde jag ett digitalt test bara förvar få det svart på vitt! :D bim idag.
Idag gjorde jag ett digitalt test bara förvar få det svart på vitt! :D bim idag.
Idag var bindan nästan tom och gravtestet negativt! Skönt! Nu lägger vi missfallet bakom oss och letar ny äl :)
Hej Allihop! Jag har pausat härifrån ett tag då vi fick missfall 24/3.... jättejobbigt men vi tog nya tag och jag fick ägglossning exakt 4 veckor efter missfallet (utan mena emellan) och nu idag äl+9 fick vi plus igen! Så glad såklart men denna gången är allt så mycket mer oroligt pga missfallet, någon som
Känner samma? Kram till er alla
Hej ser ni något rakt uppåt sträck i mitten?? Clearblue Early äl+11 kvälls urin kissat ca 2 Tim innan ser ni nått ?
Grattis alla som redan plussat!
Har själv BIM imorgon. Tog ett tidigt test imorse och fick ett mycket svagt streck (rosa) inom någon minut. Vågar inte riktigt tro på det än men ska ta ett nytt i helgen om mensen inte dyker upp.
Tog ett till test imorse. Ser ett tydligt blått sträck nu :D:D bilden är redigerad då det var svårt att få med tydligt på bild!
Grattis till alla som plussat! Woho!
Jag tror att jag fick svagt positivt imorses jag med. (Svårare att se på bild än irl) Ska testa ett digitalt imorgon. Vad tror ni?
Hej tjejer!!
Imorse kan ha varit den sjukaste morgon nånsin. Jag vaknar, helt säker på att mensen anlänt och tänker att det är bäst att gå på toa och sätta i en tampong så inte sängen blir blodfylld.. Haha! Väl på toa, ingen mens... Tar ett gravtest bara för att jag är knäpp som jag är.. Visar direkt svagt streck, så tar ett till, visar svagt igen. Men kan fortfarande inte förstå nånting.. Tar ett ytterligare två test till varav de ena ett digitalt. Inte förrän jag ser orden gravid förstår jag att jag faktiskt testar positivt!!! Halelulejaaaa! Helt sjukt konstig känsla... Jag skulle ju ha mens, har inte haft några symptom över huvud taget och min temp sjönk som en trasig båt för några dagar sedan?? Förstår ingenting..
Så nu behöver jag er hjälp, hur kommer det sig att min temp sjönk drastiskt för några dagar sedan och jag ändå testar positivt? Jag lägger upp bilder så ni kan se både test och kurva. Tacksam om nån har någon kunskap om detta då jag fortfarande knappt tror på det..