Bim Maj 2018
Var tvungen att ta två test innan jag vågade lita på det. Men två test ljuger nog inte :) BIM+1/ ÄL+13
Var tvungen att ta två test innan jag vågade lita på det. Men två test ljuger nog inte :) BIM+1/ ÄL+13
Nä aldrig gjort! Brukar få fina solklara svar med dessa, men känns lite oroligt nu efter mitt missfall! Hoppas dock på äl först lördag eller söndag då sambon inte kommer hen förrän imorgon! Haha
Hej ser ni något rakt uppåt sträck i mitten?? Clearblue Early äl+11 kvälls urin kissat ca 2 Tim innan ser ni nått ?
Grattis alla som redan plussat!
Har själv BIM imorgon. Tog ett tidigt test imorse och fick ett mycket svagt streck (rosa) inom någon minut. Vågar inte riktigt tro på det än men ska ta ett nytt i helgen om mensen inte dyker upp.
Tog ett till test imorse. Ser ett tydligt blått sträck nu :D:D bilden är redigerad då det var svårt att få med tydligt på bild!
Står och ska korka upp fredagsvinet och är helt inställd på mens idag eller i helgen. Tog ett test bara för att säkra upp innan vinet. Ser blankt ut väl?
Någon mer än jag som känner sig helt deppig?
Känns som att allt är över denna omgång bara för att testet var negativt i dag på äl+9.
De är gott om tid kvar men ändå.så förstörde de min dag helt.
Så segt detta, trodde lixom verkligen på.denna månaden då allt kännts så annorlunda, både temp och symptom.
Ändå så känner jag mig som när mensen kommer varje månad, helt less
Ush vilken jobbig situation! Ja man kan ju verkligen förstå att det blir sådär för många män. Det kan bli mycket press för båda parter fast på olika sätt. Jag vet inte vad jag ska skriva till dig mer än att kämpa på. <3
Bim -3 idag och testade negativt imorse. Mitt illamående och molvärk som jag började få några dagar efter äl har försvunnit helt, men hungern sitter kvar. Brösten har börjat ömma, vilken förmodligen beror på att jag ska ha mens snart. Vet att det fortfarande finns en chans, men på någon sätt blev jag lite mer avslappnad av ett negativt test..? Nu VET jag (kanske), så jag slipper gå runt och hoppas och kan istället fokusera på nästa månad. Samtidigt som jag vet att det fortfarande är möjligt. Haha, känner mig helknäpp!
Såg att jag fallit bort från listan, så uppdaterar den.
BIM-lista
1/5 Jagvetdåinte
2/5, Theresu, puffen2009
3/5 Lilly2015, Issari
5/5 niiskuneiti, AllaGodaTingÄrTre, theteacher
6/5 Paka, louisejohansson, Nicciz
7/5 maria1992, jennyek93
8/5 aleakim90, Zandylina, Sophie_A
9/5 lottch3n, Ejjami
11/5 MissMa01
10/5 nooneyouknow
11/5 E88
12/5 Lo, Linneisen, missdalvik
12/5 pippispetra
13/5 Hepphopp
14/5 Alehed90
15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki, Jahajaa, snorpan91
16/5 LovaViola Blåstjärna
18/5 Greta88
19/5 Lunalove, Fruitloop
20/5 lyckligast80
22/5 MR8692, Saijda, Nilepile89, FrökenUtter
24/5 Nicci91
25/5 lullis94
26/5 Norrlänska
27/5 Milian03
30/5 Ettlitetsyskon, bluegrass
31/5 sofiaaaaaa
Plus-listan
26/4 Fialotta8 bim -4
1/5 Imra (bim -2)
1/5 CBF bim - 4/5
1/5 Mih4 (på BIM)
2/5 Jeex (BIM 5/5)
2/5 storformatare (BIM+6)
3/5 Meemelie (BIM+1)
4/5 Sararebecca (BIM -3)
5/5 ansano91 (på BIM)
Förstår att du blir ledsen och stressad! Hoppas att det räckte med den gången. Min man tycker också att det är jättejobbigt med prestationssex. Kram!