Bim Maj 2018
Nu blev teststrecket typ dubbelt så starkt som kontrollstrecket på ältestet efter en minut så idag lär ägglossningen ske! Vi ser till att mysa lite extra ;)
Nu blev teststrecket typ dubbelt så starkt som kontrollstrecket på ältestet efter en minut så idag lär ägglossningen ske! Vi ser till att mysa lite extra ;)
Jag fick ju positivt igår morse på testet. Då var strecken lika starka. Då sker ägglossning om 24-36 timmar står det. Nu imorse testade jag igen 24 timmar efter jag fått positivt och då blev det ett suuperstarkt streck direkt. Tolkar det som att ägglossning sker inom 12 timmar eftersom det då var kvar 12 timmar på det som står angivet. Så tolkar jag det hela. Det borde ju vara första gången man får positivt som det är inom den tidsramen?
Lite sen bara kanske?
Någon som provat Glandin? Desperat som jag är provar jag det den här månaden.
Men nu har jag läst att det kan rubba cykeln. Någon som har erfarenhet av det?
Jag äter Glandin för det sägs att de kan påverka så att slemhinnan blir tjockare, så att ägget har lättare att fästa. Men vet inte om jag tror på det, ville bara prova NÅGOT. Har provat progesteoronkräm och albyl minor (funkade inte, fick missfall ändå).
Hej tjejer.
Blev gravid i april men det slutade i missfall tyvärr.
Visst ska progesteron hjälpa ägget att stanna kvar?
Funderar på att testa det denna cykeln.
Det var ett väldigt tidigt missfall. Hann vara glad i två dagar.
Hej tjejer.
Blev gravid i april men det slutade i missfall tyvärr.
Visst ska progesteron hjälpa ägget att stanna kvar?
Funderar på att testa det denna cykeln.
Det var ett väldigt tidigt missfall. Hann vara glad i två dagar.
Usch vad tråkigt
Ska man börja smörja vid positivt ältest?
Det verkar som min mens redan knackat på. Har egentligen BIM på tors. Lite konstigt, brukar ha längre cykler. Buhu! Blev inte ens ett gravtest denna gång. Någon som har tips på å göra längre cykler? Glandin? Rosenrot? Denna månad tog jag munkpeppar och bidrottningsgele. Verkade ju inte hjälpa ett dugg. Kanske behöver testa ngt nytt. Eller kanske inget alls. Känner mig lite förvirrad och otroligt trött på detta meck. Vill så gärna ha en liten :(
Stannar kvar i majtråden, borde ha nästa BIM runt 28,29/5. Femte försöket!