Bim Maj 2018
Sådär starkt fick jag dagen innan det visade positivt. Kanske imorgon då! Håller tummarna!!
Tips, köp annat ältest? Något från apoteket?
Sådär starkt fick jag dagen innan det visade positivt. Kanske imorgon då! Håller tummarna!!
Vart är dessa test ifrån? Är det graviditetskollen? För jag vet att jag använde dom med dottern och fick aldrig starkare än så på dom.
Så jag bytte märke och sådär starkt brukar jag få 1-3 dagar innan positivt äl-test.
Använder du alltid samma test?
Mina brukar vara så starka mellan 2 och 4 dagar innan positivt.
Men de är väldigt individuellt.
Har man rätt att vara deppig och ledsen när man bara har försökt sen januari och just nu blöder ut sitt första missfall (var bara i v4)? Är så ledsen... Hur orkar folk månad efter månad? Vill bara ge upp ibland. Ibland känner jag att det kanske inte är meningen att vi ska ha ett gemensamt barn :( Jag blir så nedslagen varje gång blödningarna kommer... Vet ju att det finns folk som kämpat längre men kan inte låta bli att känna mig mer och mer deprimerad varje månad... Är 33 år gammal så kanske är det för sent tänker jag :'(
Jag kan inte använda digitalt, de ger mig aldrig fullt utslag, någonsin, har ju äl då jag blivit gravid och fått positivt på stickor, men aldrig någonsin på digitalt, så de har jag inte mycket för alls faktiskt.
Väntar också på äl, hade missfall i v5 och började med digitala äl dagen efter sista blödningen..har gått 8 dagar nu utan glad gubbe och ingen stegring alls när jag drar ut stickan och kikar i fönstret manuellt. Lustigt!
Kan tillägga att jag började med rosenrot (första gången) andra dagen i missfallet och slutade för 2 dagar sen, vet inte om det har förskjutit äl.
Åh beklagar dina missfall, så jäkla jobbigt :( försökte ni direkt efter?
Är på dag 14 nu, brukar ha en cykel på 27-30 dagar, lite olika. Började med äl test förra månaden och det tog sig direkt, vi har försök sen januari annars, inte så långt men ändå psykiskt påfrestande när man får negativa test gång på gång eller ännu värre, missfall.
Det har hjälpt mig så mycket att läsa på familjeliv om olika historier för att hantera sorgen efter missfallet , man blir så glad när andra plussar :) Hoppas att maj är vår månad och att alla här plussar snart!
Åh samma här, missfall i april och enligt apparna har jag ägglossning idag-imorgon, dock negativa ältest..inbillar mig liiiiiiiiiten stegring så jag fortsätter testa. Hoppas på glad gubbe snart!!
Vilken dag är du på?
Vilken inställning och härlig energi du har, smittar sv sig :) nej skam den som ger sig! Men har ni kollat upp det? Det är så härligt med barn, även om man redan har flera.
Vi har inga barn, så vi försöker med vårt första och hoppas att det tar sig snart men så jobbigt när det inte vill, man blir så frustrerad.