• Linneisen

Bim Maj 2018

nooneyouknow skrev 2018-05-02 06:57:30 följande:

Nähä

Fick nån form av minimens här strax innan ÄL

Man kan blöda runt ägglossning! Det gjorde jag, pyttelite. Aldrig hänt innan.
  • Linneisen
    Enmsik skrev 2018-05-02 10:43:26 följande:

Vet inte exakt när jag var BIM då min mens är väldigt oregelbunden. Men fick det här på tidigt test på clearblue idag. Den ena bilden är original och den andra är samma bild men redigerad. Kan man våga hoppas???

Jag tycker det ser positivt ut!
  • Linneisen
    storformatare skrev 2018-05-02 12:33:58 följande:

Tack för gratulationerna, ni hade rätt! :)

Åh grattis!!
  • Linneisen
    storformatare skrev 2018-05-02 14:48:18 följande:
    Tack! Nån som vet ungefär hur lång tid det tar att smälta sådana nyheter? ;)
    Till ett antal månader efter att barnet har fötts. Iallafall i mitt fall haha...
  • Linneisen

Idag har jag fått ömma bröst. Det kan väl inte vara ett gravidsymptom redan? Jag är på äl+3 bara.

Förra graviditeten fick jag ont i brösten runt denna tid, riktigt riktigt ont, och de blev även hårda på utsidorna så sambon kände det också. Silikonhårda. Det kan man ju inte inbilla sig. Jag plussade tidigt då så ägget fäste tidigt. Men inte såå tidigt. Man kan väl inte känna av symptom innan ägget fäst eller?

• Linneisen
    louisejohansson skrev 2018-05-04 07:56:29 följande:

Tog ett till test imorse. Ser ett tydligt blått sträck nu :D:D bilden är redigerad då det var svårt att få med tydligt på bild!

Grattis!!
  • Linneisen
    Sararebecca skrev 2018-05-04 12:36:56 följande:

Grattis till alla som plussat! Woho!

Jag tror att jag fick svagt positivt imorses jag med. (Svårare att se på bild än irl) Ska testa ett digitalt imorgon. Vad tror ni?

Det ser positivt ut!
  • Linneisen

Äl+5. Lite mensvärk och lite ont i brösten. Antagligen som jag alltid har innan mens. Lång väntan...

• Linneisen

HJÄLP!

Upptäckte nyss att jag blöder. Bara lite än så länge. Jag hade ägglossning i söndags så jag är på äl+5/6. Kan det vara nidblödning? Jättetidig mens?? Jag är på cykeldag 21. Cykeln har varit som mest på 32 dagar och minst på 27 dagar.

Kan man ens få mens så tätt efter ägglossning? Jag har lite mensvärk också. Usch, det är säkert mens...

• Linneisen

Nej jag är på cykeldag 24 visst... Men ändå, bara 5 dagar sedan ägglossning. Förra gången var det 14 dagar från ägglossning till mens.

Svar på tråden Bim Maj 2018