• Linneisen

Bim Maj 2018

Rödrosa flytningar igår. Bruna flytningar idag som nu verkar övergå till ofärgade. Äl+6, bim-7. HOPPAS det är nidblödning!!

• Linneisen
    Felicia1022 skrev 2018-05-06 01:41:02 följande:

Nu har jag lite funderingar igen..

Idag hade jag rosa i trosorna och på pappret (har inte haft ägglossning än enligt ägglossningstest) alla har varit negativa från den 3 maj, tror jag hade ett lite lite starkare sträck på stickan ikväll än dagarna innan. Dock fortfarande negativt.

Enligt Flo ska jag ha ägglossning idag den 6 maj, men alla ägglossningstest är negativa. Och vad är det rosa som kommit?

OBS är helt säker på att det inte är någon nidblödning eller liknande. Detta är ju alltså precis innan ägglossning & har bara haft så idag. Har aldrig haft rosa i trosorna eller på pappret precis innan ägglossning förut.

Jag blödde liite runt ägglossning denna gången med. Aldrig gjort innan. Läste att en hel del blöder vid ägglossning, så det är inget konstigt.
  • Linneisen

Jag är gravid! Eller?? Det digitala visade negativt men det där kan väl inte vara ett spökstreck!? Det var svårt att få ett bra kort så jag redigerade ljuset lite, men strecket ser ut sådär för mig i verkligheten.
  • Linneisen
    Lindsey77 skrev 2018-05-08 08:35:32 följande:

Hoppas! Jag ser strecket, och jag hoppas att det blir starkare. Men vet tyvärr att det testet ofta kan visa svaga streck, har du ngt annat test hemma? Håller tummarna!

Jag tog ett likadant test i helgen som inte hade något streck, mer än ett jättesvagt spökstreck sambon inte såg. Detta ser han och det är blått.

Nej men jag tog ett till sådant för det hade jag och även det visade likadant. Men det är bara 8 dagar sedan ägglossning.

Jag är typ 90% säker på att det är positivt. Men jag tar ett nytt imorgon och ett i övermorgon också om det inte visar tydligare imorgon. Ska köpa dem sedan.

Tack för ditt svar! :)
  • Linneisen
    Missdalvik skrev 2018-05-08 10:28:07 följande:

Någon mer än jag som ser något? :D

Tycker det ser positivt ut. Vad tror du om mitt test? Bild några inlägg upp.
  • Linneisen
    SL185 skrev 2018-05-08 16:14:11 följande:

Jag ser ingenting tyvärr, men tittar från mobilen, vet inte om det gör nån skillnad. Testa igen om 2 dagar? :) vet att det är svårt att hålla sig! Håller tummarna för ett klart o tydligt plus!

I verkligheten syns det. Sambon ser också. Det kan vara spök, men jag tror inte det. Direkt när jag såg det imorse så sa jag "jag är gravid!" Behövde inte vända o vrida på det eller nåt.

Hoppas på säkrare resultat snart!
  • Linneisen
    SL185 skrev 2018-05-08 20:21:21 följande:

Ja hoppas!! Det är ju tydligt om man inte behöver anstränga sig o vrida o vända för att se. Sen blir det ju sämre på bild. Det låter lovande iaf :) <3

Ja det var svårt att ta kort på det och sen försämras kvalitén här i forumet väldigt mycket.

När har du bim? :)
  • Linneisen
    SL185 skrev 2018-05-08 21:21:11 följande:

19 maj..har dock inte stora förhoppningar, men det hade varit så underbart att få ett plus :)

Ja verkligen! Jag vet inte när jag har bim men troligtvis på söndag. Olika varje cykel..
  • Linneisen
    Lindsey77 skrev 2018-05-08 21:04:24 följande:

Då är det inte så konstigt att det är svagt, redan åtta dagar efter ÄL. Det är ju positivt att det redan syns, förhoppningsvis ökar det senast i övermorgon. Sen syns det ju alltid mer i verkligheten än på bild. Ser fram emot uppdatering imorgon. :)

Nä precis.

Ja spännande, är nervös. Så himla besviken jag blir om det är lika svagt. Men risken finns ju.
Svar på tråden Bim Maj 2018