Bim Maj 2018
Rödrosa flytningar igår. Bruna flytningar idag som nu verkar övergå till ofärgade. Äl+6, bim-7. HOPPAS det är nidblödning!!
Rödrosa flytningar igår. Bruna flytningar idag som nu verkar övergå till ofärgade. Äl+6, bim-7. HOPPAS det är nidblödning!!
Nu har jag lite funderingar igen..
Idag hade jag rosa i trosorna och på pappret (har inte haft ägglossning än enligt ägglossningstest) alla har varit negativa från den 3 maj, tror jag hade ett lite lite starkare sträck på stickan ikväll än dagarna innan. Dock fortfarande negativt.
Enligt Flo ska jag ha ägglossning idag den 6 maj, men alla ägglossningstest är negativa. Och vad är det rosa som kommit?
OBS är helt säker på att det inte är någon nidblödning eller liknande. Detta är ju alltså precis innan ägglossning & har bara haft så idag. Har aldrig haft rosa i trosorna eller på pappret precis innan ägglossning förut.
Brun blödning igen så det blir nog tidig mens denna månad... Så himla tråkigt!
Hoppas! Jag ser strecket, och jag hoppas att det blir starkare. Men vet tyvärr att det testet ofta kan visa svaga streck, har du ngt annat test hemma? Håller tummarna!
Någon mer än jag som ser något? :D
Jag ser ingenting tyvärr, men tittar från mobilen, vet inte om det gör nån skillnad. Testa igen om 2 dagar? :) vet att det är svårt att hålla sig! Håller tummarna för ett klart o tydligt plus!
Ja hoppas!! Det är ju tydligt om man inte behöver anstränga sig o vrida o vända för att se. Sen blir det ju sämre på bild. Det låter lovande iaf :) <3
19 maj..har dock inte stora förhoppningar, men det hade varit så underbart att få ett plus :)
Då är det inte så konstigt att det är svagt, redan åtta dagar efter ÄL. Det är ju positivt att det redan syns, förhoppningsvis ökar det senast i övermorgon. Sen syns det ju alltid mer i verkligheten än på bild. Ser fram emot uppdatering imorgon. :)