• Sommar15

BIM juni 2018

Frallanz skrev 2018-06-01 07:38:15 följande:

Och där kom mensen, Ingen bebis så nu gör vi ett nytt försök o stannar kvar i denna tråden då bim är 30/6 :)

Detta blir vårat 3e försök då första försöket slutade i missfall.

Sonen fyller 3 nu i juni, vill så gärna ha syskon nu!

Försöker också med syskon till 3-åring! Bim 26/6. Håller tummarna för juni! :)
  • Sommar15
    IBS skrev 2018-06-01 08:23:32 följande:

Jag har också en dotter som blir tre i juli. Så kul att vi är några som har samma ålder. Hon har tre storebrossor som är 9, 11 och 11 i år. Dom har en annan pappa. Så hoppas på helsyskon mer nära i hennes ålder :)

Kul! :) ja hoppas alla får bli storasyskon innan de hinner fylla fyra :)
  • Sommar15
    Lottch3n skrev 2018-06-01 09:40:00 följande:

Någon som ser nått? Äl+11 bim-3.. (dragit ner ljuset bara).

Jag ser en svag skugga! Spännande! Prova igen imorgon!
  • Sommar15
    Frallanz skrev 2018-06-01 10:24:24 följande:

Men vad kul! Hur länge har ni försökt?

Då kan vi följas åt och hoppas juni är vår månad :)

Peppande med någon som också väntar på bim kring samma tid!

Vi har bara försökt i några månader... ni?
  • Sommar15
    MaalinJ skrev 2018-06-01 12:10:29 följande:

Jag är osäker inom jag går den här behandlingen nu. När jag ätit den i 10 dagar så ska mensen komma 1-3 dagar efter så kommer den på dag 3 får jag mens den 10:e juni. Men jag räknar inte med att det har blivit något denna månaden eftersom cyklen å äl varit lite rubbat. Hoppas mer på i juli isåfall. Om cyklen blir 28-30 dagar så borde jag ha bim runt den 8-10 juli :)

Ok, så behandlingen ska göra så att du får ägglossning sen efter mensen? Jag hoppas jag slipper bim i juli ;) men annars hamnar den i slutet nångång...
  • Sommar15

Grattis till er som plussat!

Själv väntar jag på att få börja äl-testa, ska börja på tisdag, äl bör vara typ en vecka efter det...

• Sommar15
    Sommarkänslor skrev 2018-06-04 09:52:59 följande:

Vad tror ni? markerat vart ja ser strecken även om de är väldigt tidigt. 

Men konstigt nog har ja inte några riktiga symptom mer än lite mensvärk som funnits sen ÄL. 

Min BMI är 9/6 så antar att ja har rätt med dom minus o så, inte så insatt i de.

Känns som ja inbillar mig för man vill så mkt så hjälp mig haha 

Positivt! :)
  • Sommar15

Grattis till fler plus!

Idag började jag äntligen äl-testa, så skönt att kunna GÖRA något liksom... tror äl är om en vecka ca men vill inte missa den :)

• Sommar15
    joannaq skrev 2018-06-05 22:33:08 följande:

Hej

Hoppar gärna in här :)

Fick reda på förra tisdagen att jag hade en ofosterlig graviditet, trodde vi va i v 12+4 :( Fick avsluta det hela samma dag genom en så kallad hemma abort.. Det värsta jag varit med om.

Men vi går vidare och kommer försöka direkt när jag slutat blöda. Läkaren sa att jag borde få äl 2 veckor efter "aborten". Men vet ju inte exakt bim men borde bli i slutet av juni :))

Grattis till alla plus och lycka till alla andra <3

Usch stackars dig! Har varit med om nästan samma sak för fyra år sen, vidrigt! Har allt kommit ut? Så snart allt är ute får du äl som vanligt, men för mig så fanns rester kvar så jag fick skrapas till slut, två mån senare. Hoppas allt går smidigt för dig! <3
  • Sommar15
    Hepphopp skrev 2018-06-07 06:45:59 följande:

Testade nu på morgonen och det va negativt.. bim-2..

vill bara lägga mig i sängen resten av dagen.. :(

6:e försöket blir det härnäst.. hoppar över till julitråden :)

:( vad synd! Än är det ju inte helt kört, men förstår att du vill tänka bort det nu!
Svar på tråden BIM juni 2018