Inlägg från: FrökenUtter |Visa alla inlägg
  • FrökenUtter

BIM juni 2018

JoWiAn skrev 2018-06-15 06:31:50 följande:

Precis samma här! Är det grått eller rosa?!? Så svagt så jag inte vet

Safir94 skrev 2018-06-15 06:41:38 följande:

Samma för mig också är på äl+11 idag och ska ha mens idag men ännu har den inte dykt upp. Håller tummarna för er!

Shit vad detta är nervkittlande. Blir nog lite sur på både mig själv och testlagret om det är ett spökstreck... att de inte kan ha tydligare test och att jag går och testar för tidigt. Ingen bra kombination! :)
  • FrökenUtter
    Safir94 skrev 2018-06-15 13:33:10 följande:

Den är ju helt klart positift! Grattis!! :D

Vågar man verkligen tro det? Blir helt tokig på detta!
  • FrökenUtter
    Jojocool skrev 2018-06-15 13:34:39 följande:

Super tydligt ju!!!!!

Det kanske det är? Jag blir alldeles skakig av att ens tänka tanken.
  • FrökenUtter
    SL185 skrev 2018-06-15 13:40:11 följande:

Det där är ett supertydligt plus! Stooort grattis :)

Jag vill skriva tack men vågar inte riktigt! Känner mig helt chockad. Det ser mer tydligt rosa ut nu när det har torkat och det vita blivit mer vitt. Men egentligen ska man väl inte läsa av då!? Så sjukt om det är sant
  • FrökenUtter
    bumblebeez skrev 2018-06-15 14:01:57 följande:

Får man fråga om du haft mer flytningar innan ditt plus? :) Eller om det varit torrare än Sahara? Du behöver absolut inte svara.

Alltså, just nu får man nog ställa vilken fråga som helst! Är i någonslags bubbla, vågar inte riktigt fira i huvudet men kroppen gör typ det ändå!

Jag brukar sällan vara helt Sahara. Brukar vara lite mer innan strax innan mens så jag skulle säga att jag inte har haft ett enda solklart symptom. Är kanske därför jag känner mig extra osäker. Hade jag haft superömma bröst eller något sånt så hade jag kanske varit mindre tveksam nu.
  • FrökenUtter
    Thorax skrev 2018-06-16 12:26:28 följande:

Kanske ska lämna tråden, känner mig väldigt osynlig :/

Nej men stopp! Det beror kanske mest på att du har kommit med svar på andras frågor det senaste? Fast man vill ju ha svar på svaret ändå förstås.. Hade du testat imorse?
  • FrökenUtter
    SL185 skrev 2018-06-16 11:56:15 följande:

Min make vet..fast jag har kämpat för att kontrollera mitt testande hahaha. Tog bara ett test under veckan o har 2 digitala kvar, tänkte ta ett varje vecka så att jag ser att antalet veckor ökar. :)

Min sambo är också medveten om testandet. Har lovat att vi ska göra det ihop, fast gårdagens lunch-test fick han se först sent ikväll så jag har väl fuskat lite. Har visat honom strecket imorse i alla tänkbara ljus och mot alla möjliga bakgrunder för att han ska se den ljusrosa tonen men han köper det inte. Blir digitalt imorgon på BIM så får vi se om det lyckas övertala..
  • FrökenUtter
    Safir94 skrev 2018-06-16 08:45:04 följande:

Jag börjar tappa hoppet.. hade bim igår och mensen har fortfarande inte kommit men testen är negativa. Hade en liten tempdip i morse men var är mensen då? :(

Glöm inte att du fortfarande är tidigt ute med tester jämfört med de flesta! ÄL+12 om jag inte tänker fel? Ungefär en femtedel av alla gravida får fortfarande neg dag 12 på vanliga tester. Så håll ut lite till innan du ger upp :)
  • FrökenUtter
    Safir94 skrev 2018-06-16 16:26:29 följande:

Och där kom mensen.. önskar er alla andra lycka till! :)

Åhnej :( vad tråkigt! Hoppas att juli är din månad!
  • FrökenUtter
    Daphodil skrev 2018-06-16 15:15:09 följande:

Min gubbe ser inte heller streck Blir helt frustrerad haha. Har du lagt upp ditt streck för beskådan här?

Jo, i fredags eftermiddag la jag ut! Har visat honom andra positiva exempel i bilder så nu börjar han fatta vad svagt rosa innebär. Men vi firar annat idag så vi sa att vi ändå väntar med att ev fira till imorgon :)
Svar på tråden BIM juni 2018