BIM juni 2018
[quote=78802445][quote-nick]Norrskens skrev 2018-06-16 15:45:41 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser rosa ut i min mobil! Grattis!!
[quote=78802445][quote-nick]Norrskens skrev 2018-06-16 15:45:41 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser rosa ut i min mobil! Grattis!!
Ååh va spännande! Hoppas på supertydligt positivt besked imorgon :) när är bim?
Alltså RFSUs "testa tidigt" -test, är det ett pålitligt test? Har googlat och det är många som skriver att de fått spökstreck? Och jag antar att jag kanske också fått ett.. :O
Det känns för bra för att vara sant liksom.. Jag har inte alls samma symptom som förra gången, inga ömmande bröst eller något? :/ Jag läser ju om spökstreck, har aldrig förstått vad ett sådant är så därför undrar jag om det är så här de brukar se ut? :O
Jag visade honom :D Han tyckte det var väldigt rosa och sen skrattade han åt min hysteri och "panik". :P Tack för svar! :) Får hoppas det går vägen till ett februari-barn nu!
Blankt idag också. Nu inväntar jag med att testa till midsommar. Då borde det ena eller andra ha dykt upp.
Grattis!!
GRATTIIIIS!!
Stort grattis!
Tipsar om en tråd som heter BF februari 2019 här på familjeliv
Grattis till er som plussat! ????
För mig är det mååånga dagar kvar till bim 29/6..
jag har ju en cykel på 25 dagar. Jag har ganska många testa tidigt gravtest hemma så får se när jag vågar börja testa!
När har ni andra plussat som tidigast?
Någon mer som har bim så sent som jag denna månaden? ??
Jag tänkte ta cb tidigtest på "äl+14, BIM-1", borde man veta helt då eller kan det ta fler dagar till??, om inte mensen så klart skulle dyka upp då..
Ska i väg på midsommarafton och därför tänkte jag ta dagen innan så kan man planera midsommar lite bättre efter testet:).
Stooort grattis :)
Grattis! :)
Mina tidigare ljusa streck i veckan var på riktigt! :D
Haha tråden Vårdpersonal med Bim i juni blir det väl snart. Vad kul med så många. Och skönt också, tänk vad bra svar vi kan få med all denna samlade kunskap
Oj! Just det ja! Uppdaterar :)
3/6 - Månflicka, niiskuneiti, mindran
14/6 EmmalinneaS, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80
16/6 - Ejjami , Elih
17/6 - Jagerika , nist
18/6 - Zandylina, Jowian
19/6 Daphodil
20/6 smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina
21/6 IBS,penelope81
22/6 Lunalove, Sussovich
23/6 Thorax
25/6 Systeryser33
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
Smulan87
27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool
28/6 FGK
+PLUS-lista +
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
Saknad dotter 25/3 - 28/3 09
7/6 anny1 (bim-3)
8/6 sycamore
8/6 Hepphopp (bim-1)
12/6 SL185 (bim-3)
14/6 ettlitetsyskon
15/6 FrökenUtter (bim-2)
16/6 Bumblebeez
Vilket märke hade du då? Hade egentligen inte tänkt köpa några nya tester nu utan använda de vanliga testlagret jag har hemma... :)
Fick tid hos gyn imorgon.. mina symtom är mycket värre idag..har så jävla ont i ryggen, kan inte ens stå :( o blödningarna har ökat o blivit mer rött. Nästan säker på att det är missfall men domen kommen imorgon. Försöker tänka positivt, att det är något fel på fostret så det är bättre för den att inte överleva. Men det hjälper inte :( man dör inombords
Lilla fröet lever och hjärtat tickar som det ska trots allt!! Kan ni fatta det?? Jag kan inte förstår! Mirakel känns det som! Är så överväldigad just nu o finner inga ord. Tackar gud för allt!! Stort tack för ditt stöd <3
Ååh va ni är gulliga allihopa!! Så glad att jag hittat hit <3
Hon har dock inte undersökt blödningen..blrjar blöda mkt nu o förskt rött blod men ska försöka vara positiv! Vi ska ses igen om 2 veckor o då ska hon titta mer.
Har du haft blödningar? Nej man ska inte oroa sig, utan försöka få besked. Hon var tydlig med att oro o stress är ens fiender när man är gravid! Hoppas att du mår bra <3