BIM juni 2018
Jag är också på äl 10 idag och mitt test va också neg. När har du bim?
Inbillar mig att det är kört för jag plussade på bim-4 med sonen.
Jag är också på äl 10 idag och mitt test va också neg. När har du bim?
Men då är det jo stor chans att det kan bli positift besked! Du kanske inte hunnit få så mycket hormoner än. Håller tummarna för dig :) Jag har bim imorgon, har endast 11 dagar mellan äl och mens så tror tyvärr inte det blir något den här månaden heller.. Dock har jag varit riktigt illamående i 3 dagar och i förrgår natt kräktes jag till och med men har svårt att tror att det redan skulle kunna vara graviditet om det nu är så.
Klämde ut lite till o tog ett test till för att se. Där är strecket ännu tydligare. Fortfarande mega mega svagt men ser det till o med på håll. Har digitalt hemma så tar det imorgon.
Försökte fånga det på bild
Dum som jag är så testade jag imorse trots att det bara är ÄL+10 (BIM-2). Fick vad jag tror är ett spökstreck. Det är i vilket fall såpass svagt att det inte går att avgöra om det är grått eller ljusrosa. Nu är det verkligen att pendla mellan hopp och förtvivlan till imorgon! Tur att det ändå är fredag :)
Nej men alltså kära du! :P Ditt är solklart rosa. Jag är inte minsta förvånad om ditt digitala säger Gravid 1-2!
Jag ser! Grattis!
Positivt! Grattis!! :)
Vilken dag är du på?
Ser ni något på testet? Det är lloyds apotek eget märke, och det är ett testa tidigt test.
Tack :D
Men vad gör jag nu? Ska jag testa igen om några dagar? :O .
Jag brukar vänta att ringa tills jag är i vecka 12.
De kan ju som förgående skribent inte göra så mycket.