BIM juni 2018
[quote=78802445][quote-nick]Norrskens skrev 2018-06-16 15:45:41 följande:[/quote-nick][/quote]
Jätteplus! Grattis! Hoppas på ett sånt här med imorgon.
[quote=78802445][quote-nick]Norrskens skrev 2018-06-16 15:45:41 följande:[/quote-nick][/quote]
Jätteplus! Grattis! Hoppas på ett sånt här med imorgon.
Jowian: Tack, imorgon är det din tur!!!!!
Imorgon ska jag på utflykt hela dagen så då kan jag hålla mig ifrån testandet.
Lycka till alla andra, var verkligen tvärblankt på bim -3. Så det finns hopp för er andra också. Har testat svaga plus efter bim med mina två andra barn.
Alltså man skulle ju tro att det skulle vara starkare om det var sant eftersom det är "testa tidigt" och jag har BIM idag eller imorn och det knappt syns? Vågar jag visa killen detta?
Blankt idag också. Nu inväntar jag med att testa till midsommar. Då borde det ena eller andra ha dykt upp.
Blankt idag också. Nu inväntar jag med att testa till midsommar. Då borde det ena eller andra ha dykt upp.
Wow, stort Grattis!!!! När kan en ta ett sånt där digitalt? Hur mkt ska hcg vara?
Jag är på ÄL +7 när kan jag börja testa?
Jag har inga direkt symtom, men det hade jag inte heller med dottern
Grattis även här!! (Och jag har fått "inside info" och kan intyga att stickorna är starkare på originalfoto än på familjeliv )
Här har vi mitt digitala också! Det var sant!! Tack för peppen med stickorna <3 så underbart!