BIM juni 2018
Ja vad ska alla göra på midsommar?
Har ni någon backup plan?
Ja vad ska alla göra på midsommar?
Har ni någon backup plan?
3/6 - Månflicka, niiskuneiti, mindran
14/6 EmmalinneaS, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80
16/6 - Ejjami , Elih
17/6 - Jagerika , nist
18/6 - Zandylina,
19/6 Daphodil
20/6 smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina
21/6 IBS,penelope81
22/6 Lunalove, Sussovich
23/6 Thorax
25/6 Systeryser33
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
Smulan87
27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool
28/6 FGK
+PLUS-lista +
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
Saknad dotter 25/3 - 28/3 09
7/6 anny1 (bim-3)
8/6 sycamore
8/6 Hepphopp (bim-1)
12/6 SL185 (bim-3)
14/6 ettlitetsyskon
15/6 FrökenUtter (bim-2)
16/6 bumlebeez
15/6 Jowian
Hej alla!
Hoppar in här
Jag vet inte riktigt när jag har bim...jag har PCO och har inte haft mens eller äl på länge. Nu har jag fått hjälp med att få igång ägglossning.
Fick solklar utslag på äl-test 8/6 och då vart det massa mys. Nu vet jag inte när jag bör testa då jag inte har koll på min cykel och vill verkligen inte testa för tidigt. I nov förra året hade jag min sista äl/mens och då fick jag mens 16 dagar efter utslag på äl test. Kan jag testa på sön 24/6 då det har gått 16 dagar? Hjälp!!
Nu kan jag tro det! På första försöket!! Så jäkla lycklig <3 tredje och sista barnet <3 ska njuta av denna graviditet varenda sekunder <3 *bölar*
Hej! Ny här men testar att hoppa in i den här tråden! Jag har inte fått tillbaka min mens efter tidigare graviditet, fick mf i maj. Tog både ägglossningstest och gravtest igår, men har lite svårt att förstå hur jag ska tyda. På den övre bilden ser man båda tester, vill inbilla mig att den visar positivt på hcg, hört att ägglossningstest kan visa positivt vid graviditet också. Tog et nytt hcg imorse och visst är det ett svagt streck där?! Hur skulle ni tolkat dessa tester?
6/3 =D och du?
Beklagar dina missfall! Det ska visst vara väldigt ovanligt med 3 mf på raken så får väl hoppas att våra pyren stannar hos oss nu, 4+2 idag. Och GRATTIS till plusset denna gången, är det ditt första? :) kul att du har vul inbokat, jag har tänkt tanken men vet inte om jag känner att det behövs nåt vul... men som jag svarade en annan innan så vore de ju kul o få se ett hjärta ticka :)
Mitt BF ska bli 6-7 mars enligt min app :) du då?
Jag mår smått illa till o från, molvärk på kvällarna samt att mina bröstgårdar är ömma när man klämmer lätt på dem eller kommer åt dem med armen eller nåt, som blåmärken ungefär. Med sonen hade jag inga gravsymtom alls förutom tröttheten, o med missfallen hade jag heller inget mer än molvärk. Har du några synptom i vad? :)
Tack fina för ditt stöd <3 på natten kommer det inget. Men på morgonen o senare kommer det bruna/ibland rosa spottings :/
Usch, vad jobbigt :( beklagar! Blev du gravid snabbt igen efter det eller försöler du än?
Det stämmer att det är vid tiden för mens ungefär, jag fick svagt plus med båda. Ena gången testade jag bim-4 svagt som aldrig steg. Började blöda "bim+1" och andra gången testade jag svagt bimdagen och blödning bim+1.
Testen var ju lite starkare i verkligheten än här på bild :)
MEN åh! Grattis! Vad roligt :D min son blev 3 nu i juni. Han kom till på första försöket, så blev frustrerad när jag fick mf på första försöket, o sen mf på andra försöket så tredje gången gillt nu.. men det som händer det händer, tyvärr.
Förstår att din oro är där! Dina plus ser fina o starka ut iallafall :) ska du på vul nåt? Mina 3 test här nere, ingen aning om varför jag tog 3 test egentligen, haha. Men de var nog för att jag hade 3 hemma ;) Översta är de första taget vid lucnch bim-3 och andra på kvällen och det sista bim-2 morgon. För mig är dem tillräckligt starka för att övertyga mig, o då är jag ändå en testoholic haha. Eller vad tycker du om styrkan på dem?
Fick tid hos gyn imorgon.. mina symtom är mycket värre idag..har så jävla ont i ryggen, kan inte ens stå :( o blödningarna har ökat o blivit mer rött. Nästan säker på att det är missfall men domen kommen imorgon. Försöker tänka positivt, att det är något fel på fostret så det är bättre för den att inte överleva. Men det hjälper inte :( man dör inombords
VI SÅG ETT HJÄRTA!!! Detta är mirakel!! Herregud höll på svimma därborta :) TACK FÖR ALL STÖD o för att jag fått dela med mig av detta till er<3
Ja det är ju en bit kvar :) vill gärna föda vaginalt men min rädsla för att snttet ska spricka är större än den viljan så, o jag vet ju att risken finns :) precis som det finns risker för det mesta med en förlossning men men.
Ja men så dum jag är, haha. Skyller på min mammahjärna... är ganska segtänkt o efter när man springer efter en 3 åring hela tiden haha. Men okej :) vad "bra" att du ska få äta dem då iaf, om det nu kan hjälpa dig :) såååå glad att du fick se ett litet hjärta idag! Och blödningen kan ju ha ökat i med du gjorde vul idag, alltså att staven varit därinne o bökat :) försök o stressa ner, ta en fotmassage av din man och andas lite nu efter denna spända dag du haft <3