BIM juni 2018
Plussade också precis just nu efter ett års försök. Grattis! <3
Plussade också precis just nu efter ett års försök. Grattis! <3
Märker att kvaliteten på bilderna försämras mycket men man ser 2 streck i verkligheten.. väldigt svagt :(
Jag har testat negativt imorse och börjat blöda med, så det blev inget den här gången för oss. Är väldigt ledsen och uppgiven. Kan inte låta bli att hoppas att jag trots allt ska testa positivt imorgon. Helt orealistiskt såklart. Jag har längtat nästan ett år efter att börja försöka bli gravid så det känns som att jag har försökt/längtat intensivt länge, även fast det här bara var andra försöket.. Jag längtar så intensivt efter att få berätta för andra att jag är gravid.. Som tur är så jobbar jag inte idag, så slipper vara på jobbet och försöka vara som vanligt.
Mycket självömkan här, jag vet. Vet att det finns de som väntat längre. Men det här är mina känslor just nu. Beundrar er som hämtat ny kraft och nytt hopp varje månad, jag ska ta till mig av ert positiva tänkande.
Hej hej!
Hoppar in här igen då det svaga pluset blev svagare för att till slut vara blankt så min "mens" som kom 3 dagar tidigt var förmodligen väldigt tidigt mf så nu kör vi på med försök nr 3 efter dem andra två försöken slutade i mf. Glädjer mig åt att jag iaf kan bli gravid lätt men ett andra mf och på loppet inom 3 mån känns rent ut sagt förjävligt.
Men vi kör, även om lusten och glädjen just nu är på botten.
Bim 30/6
Hej alla! Förra månaden hade jag ingen ägglossning (tror att det berodde på allmän stress eftersom jag aldrig har missat en ägglossning innan)! Men nu är det nya tag och vi har beräknad BIM den 25/6. Imorse tog jag ett ÄL-test och blev förvirrad, är det här positivt eller negativt? Min man säger negativt, jag säger positivt.
Tog ett testa tidigt idag som var så negativt det kan bli så väntar på mensen som kommer framåt torsdag... :(
Ingen som ser?
Fick bara ett svar förut tror jag :)
Hur känner ni er nu efter ägglossning. Brukar vara lite ?dött?, ingen flytning eller känningar.
Känner efter lite nu såklart. Men mer fytning o i magen känns det som jag har mens. Molvärk o lite småkramp som jag brukar ha vid mens. Riktigt lättirriterad med. Är på bim-8....
BIM är om tre dagar, har köpt test så jag kan testa fram till BIM :) testade inte starkt med dottern heller.
Nu är det väl ganska tydligt ändå?
BIM+2 om jag räknat rätt, hade ÄL senare än vanligt den här månaden (dag 17). Ska ta ett digitalt imorgon tänkte jag! Spännande!