• SL185

BIM juni 2018

JoWiAn skrev 2018-06-12 20:27:14 följande:

Idag beställde jag 20 stickor o 2 digitala med veckoindikator. Bim-6 idag. Kunde kanske kanske ana en skugga eller kanske inte. Haha! :) Har en sticka hemma. Ska testa imorgon igen.

Inbildning just nu: extremt trött....

Åh håller tummarna för ett plus :) bim-6 är tidigt så du kan vara gravid fastän det inte syns ännu.
  • SL185
    JoWiAn skrev 2018-06-12 21:24:41 följande:

Grattis till pluset förresten!!

Tack så mycket :D
  • SL185
    babytjejen skrev 2018-06-13 08:44:45 följande:

Var bara inbillning igår, idag kom det rosa på pappret så det kickar igång senare idag el imorgon:( hade ju intalat mig det men blev såååå besviken o ledsen ändå....

Åh va jobbigt :( hoppades verkligen på ett plus för din skull. Så klart att man blir ledsen o besviken:( Andas djupt o försök att se fram emot nästa äl...även fast det är svårt. Jag har tyvärr inget vettigt att säga då jag förstår hur du känner dig o det finns inget annat än ett plus som får en att må bra/vara glad igen. Hoppas på bättre lycka nästa månad <3 ge inte upp!
  • SL185
    soffipropp1987 skrev 2018-06-13 09:02:43 följande:

Gjorde ett tokmegativt test igår, hade druckit mycket vatten också. Trodde jag hade fler test hemma men nu känns det som att mensen är på väg, så jag inväntar den ändå. Så jag får hoppa över till julitråden nu då istället.

Åh, hoppas att du plussar snart, håller tummarna! :) Va stark o ge inte upp
  • SL185
    Sommar15 skrev 2018-06-13 15:35:17 följande:

Fick fast smiley på äl-test i måndags kväll. Hade sex söndag, måndag, igår (och förra veckan). Hade ni haft sex ikväll också?

Ja bara för att säkra det!
  • SL185
    babytjejen skrev 2018-06-13 17:59:58 följande:

Tog ett test igen idag även fast jag fått rosa på papper o anar ett streck idag med så nu vet jag att det alltid syns något litet där strecket ska vara...bra att veta om man använder det testet igen..har bara ett digitalt test kvar nu men det kommer bara användas när mensen är sen.

Kan inte skaka av mig känslan att jag är för gammal...

Har din mens börjat än? Vad är det för testat exakt? Jag testade med clearblue early detaction o den hade inget streck innan. Men strecket kom bokstavligen samma sekund efter att jag testat (även fast man ska vänta i 3 minuter innan man läser av).
  • SL185
    babytjejen skrev 2018-06-13 19:09:27 följande:

Inte börjat rejält men fått rosa på pappret vid flera tillfällen...använde vanliga clearblue som ska bli ett plus..har testat med clearblues tidiga förra cykeln..då fick jag ett grått streck o sedan mens dagen efter...

Hmm..Brukar du ha spottings flera dagar innan mens? Hoppas att den inte kommer o du får fina besked inom några dagar :)
  • SL185
    AnonymAB skrev 2018-06-13 21:29:56 följande:

Vet inte om jag svarar rätt här nu..

är ganska osynlig här och även Anonym:)

Men jag har BIM 15/6 och känner mig bra underlig.

lite illamående hela tiden och även yrslig. sticker lite i nedre delen av magen. som lite "sockerdricka" ibland. sötsugen som bara den..

Gjorde ett test i måndags men visade -

längtar så och hoppas verkligen på ett plus denna månaden.

Ta ett test imorgon med morgonurin!! Hoppas på positiva besked :)
  • SL185
    babytjejen skrev 2018-06-13 22:29:00 följande:

Ett fåtal gånger har det kommit lite rosa dagen innan mens el morgonen o sedan mens på kvällen. Jämför jag dom två testen nu så tycker jag det syns lite mer på det jag tog idag men det kanske beror på att gårdagens har torkat ordentligt. Strular till det i hjärnan gör det...inget mer rosa sedan innan lunch...

Men räknar kallt med mens imorgon..men vet att jag kommer bli rejält ledsen när det kommer. Tycker jag haft mkt senaste tiden som tytt på ev graviditet. Men vet oxå att dom 2 ggr jag varit gravid har jag inte känt något. Så att jag känt något har alltid varit tecken på mens för mig...

Kom den idag??
  • SL185
    Roran1 skrev 2018-06-14 05:50:08 följande:

Hej!

Behöver lite hjälp! Jag har BIM 26/6 och igår (13/6) hade jag en liten blödning detta är något som aldrig hänt mig tidigare och därför tog jag både äl-test och G-test på kvällen. Båda var postiva. Äl borde varit förra veckan då jag alltid har det dag 17(min cykel är på ca 35 dagar). Tog testen på samma kiss först äl och sen g. Kan G-testet blivit påverkat? Alltså det är suuuuper svagt positivt men vi har försökt i över 1 år och det har aldrig sett ut såhär innan!! Så därför känns det som att det borde vara positivt på riktigt??

Positivt äl kan tyda på graviditet. O har du dessutom fått positivt graviditetstest, ja då är du gravid :) grattis!
Svar på tråden BIM juni 2018