• SL185

BIM juni 2018

Måste bara berätta, har haft illamående i 3 dagar nu (sen i lördags), särskilt på morgonen. Inte så att jag kräks men mår illa o känner mig yr. Jag har lågt blodtryck annars o det gör oxå att man får illamående o yrsel, så det behöver inte alls vara tecken på graviditet för min del. O imorse märkte jag att jag fått en mensfinne. Undra om mensen är på gång, bim på fredag...

Kan inte juni vara vår månad?

• SL185
    babytjejen skrev 2018-06-11 08:48:40 följande:

Nu vet jag definitivt att mensen är på ingång...uppsvullen till max :( är bara att kämpa på men känns trist ändå. Skulle varit i mitten av min graviditet nu om inte missfallet varit. Kommer bli kämpigt i nov om man ej blivit gravid tills dess...

Styrkekramar till dig <3 ge inte upp!
  • SL185
    Nicciz skrev 2018-06-11 10:08:44 följande:

Om du inte orkar vänta till imorgon så är jag nästan övertygad att du får ett GRAVID även utan morgonurin

Instämmer! :)
  • SL185
    elenoresara skrev 2018-06-11 10:26:53 följande:

Bim+4, ingen mens. Känns inte som den är på g heller. Fattar nada. Helgen har jag varit symtomfri också. Kommer inte mensen idag tar jag gravtest imorgon på bim+5.

Min mens är alltid regelbunden...

Du har inte testat än?? Du kanske är gravid?? :) man behöver inte testa med morgonurin när man passerat bim :) hoppas att du får ett fint fint plus!
  • SL185
    elenoresara skrev 2018-06-11 10:38:48 följande:

Man blir så förvirrad! Visserligen är jag hungrig hela tiden men mitt illamående och molvärk är borta.. är det normalt att symptom försvinner? Jag kommer iaf att testa imorgon och hoppas att de visar gravid.

hoppas du får plus:) lycka till

Hoppas att mensen håller sig borta för er del o att ni plussar! :)
  • SL185
    elenoresara skrev 2018-06-11 16:41:21 följande:

Nä jag ska ta ett test så fort jag kommer hem. Eftersom de är efter bim borde de väl gå att testa på kvällen som du säger :) uppdaterar här hur de gick ;)

Åh va spännande :)
  • SL185
    elenoresara skrev 2018-06-11 18:52:41 följande:

Inte gravid stod det.

Hmm. Bara vänta på mensen nu då. /:

Blääh :( hoppas den kommer nu så ni kan försök igen snart <3
  • SL185

Jag plussade idag!! Jag som inte skulle testa förrän efter bim..något sa till mig att testa så jag kunde inte stå emot längre. Vaknade imorse o tog ett test,,o där kom ett fint streck direkt. Bim är ju på fredag så det är lite tidigt. Men har haft kramper, illamående varje morgon nu i 4 sagar, ryggvärk igår.

Har ett missfall i bagaget så oron har börjat så klart. Men hoppas att det går hela vägen denna gång.

Hoppas att det smittar av sig på er nu <3

• SL185
    Sommar15 skrev 2018-06-12 07:35:53 följande:

Stort Grattis!! :)

Tack så mycket :)
  • SL185
    Corneliass skrev 2018-06-12 07:39:01 följande:

Grattis <3

Tack tack tack <3
Svar på tråden BIM juni 2018