• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • eman303
    maria1992 skrev 2018-06-04 06:24:07 följande:

Någon som fått mensvärk när ni egentligen skulle haft mens men mensen kommer ej? Känns som de brukar nästan, dock lite illamående och brösten gör så ont...

bim-2 idag. Hmm..? Temp ner lite.

Jag är på lika och känner samma!
  • Jagerika

Nu blir jag knäpp på min ägglossning! Kan någon snälla ge mig lite råd på när ÄL skett/sker!

Jag hade förra mensen 18 maj i fyra dagar, precis som vanligt. Min cykel är på ca 32 dagar och med en lutealfas på ca 15 dagar. Enligt FLO skulle jag haft ÄL 1 juni men har inte känt nått alls. Andra appar säger idag 4 juni, kan nån hjälpa mig att räkna ut min ÄL? Eller har jag kanske inte ens fått ägglossning denna månaden? Känner fortfarande inte ett skvatt och det brukar göra JÄTTEONT annars!

• Laijina

Troligtvis ägglossning på onsdag så nu blir det till att ligga ???? hade en äggblåsa som var ca 15 mm och vid 21 mm brister dom. Tydligen växer äggen ca 2 mm om dagen.

• maria1992
    eman303 skrev 2018-06-04 07:08:39 följande:

Jag är på lika och känner samma!

Hmm.. inte lite skumt??

Jah tänker, ?ja nu kommer den? men hsr ej dykt upp ännu.. dock tempen sjönk lite. Tempar du?

• Sommarkänslor

Vad tror ni? markerat vart ja ser strecken även om de är väldigt tidigt. 
    Men konstigt nog har ja inte några riktiga symptom mer än lite mensvärk som funnits sen ÄL. 

Min BMI är 9/6 så antar att ja har rätt med dom minus o så, inte så insatt i de.

Känns som ja inbillar mig för man vill så mkt så hjälp mig haha Cool

• Verkliga
    Sommarkänslor skrev 2018-06-04 09:52:59 följande:

Men konstigt nog har ja inte några riktiga symptom mer än lite mensvärk som funnits sen ÄL. 

Min BMI är 9/6 så antar att ja har rätt med dom minus o så, inte så insatt i de.

Känns som ja inbillar mig för man vill så mkt så hjälp mig haha 

Sådär såg det ut för mig för ganska exakt tre år sedan, resultatet kom nio månader senare och är idag en underbar tvååring! :D
  • Sommar15
    Sommarkänslor skrev 2018-06-04 09:52:59 följande:

Känns som ja inbillar mig för man vill så mkt så hjälp mig haha 

Positivt! :)
  • Sommarkänslor
    Verkliga skrev 2018-06-04 10:06:05 följande:
    Sådär såg det ut för mig för ganska exakt tre år sedan, resultatet kom nio månader senare och är idag en underbar tvååring! :D
    Sommar15 skrev 2018-06-04 10:28:47 följande:
    Positivt! :)
    oh jösses!! bara invänta så mensen hoppas över så inget händer där emellan..
    Tack för hjälpen!   {#emotions_dlg.flower} :')

Svar på tråden BIM juni 2018