• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-06-03 09:28:28 följande:

Jag har fått världens konstiga test. Någon erfarenhet?

Känns som strecken är för långt ifrån varandra?

Jag tycker mig se ett streck närmare teststrecket. Tog mig friheten att redigera din bild lite. Ser du det jag ser? :)

Håller tummarna! :)<3
  • Esme08

Hej tjejer!

Jag har följt tråden på lite avstånd gjort inlägg i tidigare trådar men valt att inte vara så aktiv.. plockade ut min hormonspiral i januari då jag innan den togs bort hade fått sånna gravidkänningar att dt var helt sjukt.. lite för mkt om man säger så. Efter det här min period vart exakt 28 dagar förutom förra som av nån konstig anledning var 25..

Hur som helst nu är jag på dag 29 dvs bim+1 om jag ska gå på hur den stadigt legat.. väldigt uppsvälld så jag knappt får igen arbetsbyxorna med gasig mage och dt känns som mensen ska komma när som helst. Igår kväll fick jag även en.. vet inte hur jag ska förklara det men kändes som jag var uppsvälld i underlivet och blev otroligt kåt.. Även väldigt trött på kvällarna men jobba i uniform 12h i denna värme tar ut sin rätt oxå... Är lite smått rädd för första gången för att testa så kommer förmodligen vänta ett par dagar om inte mensen dykt upp tills dess.. vad tror ni kan det vara mensen som strular helt plötsligt att vara kortare till längre när den tidigare vart så stabil? Sist kände jag även kraftiga menssnärtor innan den dök upp men inget sånt denna gång och innan har det vart mest som vanligt att man jämnt av det iaf ett par dagar innan..

• maria1992
    Lottch3n skrev 2018-06-03 09:52:43 följande:

Jag tycker mig se ett streck närmare teststrecket. Tog mig friheten att redigera din bild lite. Ser du det jag ser? :)

Håller tummarna! :)<3

Åh ja!! Shit!!
  • Nicciz

Tog ett test från Testlagret imorse (testa tidigt). Är på BIM -5 eller ÄL+10. Först såg det helt negativt ut, sen efter 5min framträdde en konstig skugga. Tror fortfarande att det är negativt, men undrar om detta hänt er?

Hur går det för er andra? Nyfiken!

• Verkliga
    Laijina skrev 2018-06-03 09:06:44 följande:

Jag var i New York i våras och älskade staden.

Åh New York! Vi åkte dit 10 dagar på bröllopsresa 2015, blev också helt förälskad! :D
  • AllaGodaTingÄrTre
    Nicciz skrev 2018-06-03 11:56:59 följande:

Tog ett test från Testlagret imorse (testa tidigt). Är på BIM -5 eller ÄL+10. Först såg det helt negativt ut, sen efter 5min framträdde en konstig skugga. Tror fortfarande att det är negativt, men undrar om detta hänt er?

Hur går det för er andra? Nyfiken!

Så hade jag på BIM-5 första gången och idag är han 4,5 år hehe Prova igen om några dagar ska du se ;)
  • Nicciz
    AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-06-03 13:12:34 följande:

Så hade jag på BIM-5 första gången och idag är han 4,5 år hehe Prova igen om några dagar ska du se ;)

Hoppas du har rätt! Testar om några dagar
  • Nicciz
    elenoresara skrev 2018-06-03 09:14:01 följande:

Tog ett test som visade inte gravid.

Är det kört då? Bim-4

Tråkigt! Men vad jag har förstått så kan det bli positivt fram till BIM. Vad som helst kan hända! Fortsätt testa
Svar på tråden BIM juni 2018