• Jahajaa

BIM vid Midsommar, följas åt?

Fler med BIM nära midsommar som vill följas åt? Känner att månadstrådarna blir lite för stora så alla med BIM midsommarveckan +- någon dag är välkomna här så kan vi följas åt :)

Kort om mig.. 29 år, sambon 33 år. Fjärde försöket med första barnet. Har troligtvis BIM den 20:e så jag hoppas på ett pluss till midsommar :)

• Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?
  • Thorax

Här är en till med bim på midsommar :)

• gabspo

Tycker också månadstrådarna blivit lite väl stora :O Så hoppar in här jag med! Troligtvis bim kring midsommar om äl sker då jag tror. Har något oregelbundna cykler. Detta blir vårt andra försök med syskon till vår 2,5 åring :)

• Zandylina

Har ägglossning just nu i fick glad gubbe igårkväll å även idag så hä myses det på så BIM e runt 18-19/6 så rätt nära midsommar..vilket tur för då kan man testa innan för att veta om man kan dricka eller ej på midsommar, då vi planerat vara i husvagnen från tors-sön...heh
    Så nu e det väntans tider samt lite extra mys.
    Vi hade ej tänkt köra på denna månaden utan ta en paus då min cykel vart knäpp i huvet sen börja försöka i Jan, så ej så länge än men svårt med oregelbunden cykel. nu äter jag dock rosenrot å folsyra som verkar hjälpa med ägglossning iallafall... så får vi se. Mått konstigt nåra dagar förkylningssymtom med mera så tog ett ägglossningstest för skoj skull å där vart gubben haha.

• Thorax
    Zandylina skrev 2018-06-04 13:29:02 följande:
    Min äl är också helt konstig. Hoppar som om den lekte hela havet stormar.

Men jag håller tummarna att denna hoppsan för er tog sig nu ;) vore ju en kul medsommsrpresent.
    gabspo skrev 2018-06-04 10:05:43 följande:
    Vad kul med syskon :)
  • Jahajaa

Kul att så många hittat in till tråden :) Välkomna alla nya, och hoppas på många plus! :)

• Jahajaa
    Esmes skrev 2018-06-03 10:34:50 följande:

Jag lämnar tråden då inseminationen som var planerad på tisdag inte blir av pga att min ägglossning kom för tidigt. Ledsamt när man både tagit hormoner och hoppats i onödan. Men så är det väl tyvärr ibland när en befinner sig i försöka få barn-karusellen. Det är mycket som ska stämma.

Stort lycka till nu! Håller tummarna för er andra i stället på midsommar :)

Nej vad tråkigt! :/ Hoppas på bättre lycka för dig nästa månad <3 Kram
  • Jahajaa

Välkommen! Beklagar missfallet <3 Men skönt att kroppen fungerar som den ska direkt igen iaf :) Jag tempar också, så det verkar ju lovande att den är högre än vanligt iaf! :)

Ereya skrev 2018-06-03 07:40:17 följande:

Min temp är nu 0.8 grader högre än vanligt.

Måndag, ägglossning: 35.82

Tisdag: 36.28

Onsdag: 36.16

Torsdag: 36.26

Fredag: 36.43

Lördag: 36.60

Söndag (idag): 36.69

Intressant det här med basaltemp! Vi hade sex fredag och söndag då vi inte trodde att ägglossningen skulle komma så snabbt efter mitt tidiga missfall. Så nu är det en vecka kvar tills det går att tjuvkika på eventuella tester.

• Maka94

Hoppar in här. Bim den 21/6. Andra barnet, vi har sedan innan en dotterson fyller 2år i sommar.

• Ereya
    Jahajaa skrev 2018-06-04 22:43:56 följande:

Nej vad tråkigt! :/ Hoppas på bättre lycka för dig nästa månad <3 Kram

Tack, och detsamma. Nu är det vår månad!
    Jahajaa skrev 2018-06-04 22:46:11 följande:

Välkommen! Beklagar missfallet <3 Men skönt att kroppen fungerar som den ska direkt igen iaf :) Jag tempar också, så det verkar ju lovande att den är högre än vanligt iaf! :)

Åh, gör du? Vore kul att jämföra kurvorna sen när mensen eller plusset har kommit!
Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?