• Jahajaa

BIM vid Midsommar, följas åt?

Fler med BIM nära midsommar som vill följas åt? Känner att månadstrådarna blir lite för stora så alla med BIM midsommarveckan +- någon dag är välkomna här så kan vi följas åt :)

Kort om mig.. 29 år, sambon 33 år. Fjärde försöket med första barnet. Har troligtvis BIM den 20:e så jag hoppas på ett pluss till midsommar :)

• Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?
  • penelope81

Jag hänger också på här, BIM borde vara 21/6 enligt FLO och kroppen. Tydliga ÄL-känningar runt 5-6/6 så jag tror det stämmer. Har myst med sambon varannan dag och tror vi prickade in det ganska bra :)

• Ereya
    Ejjami skrev 2018-06-08 13:49:33 följande:

Ja jisses! Då är det dax för dig att testa jättesnart!! Jag vill verkligen testa nu men ägget har ju typ inte ens fått en chans att fästa än! Tänkte testa på tisdag (blir säkert på måndag). Säkert alldeles för tidigt men jag kan inte vänta!!!

Haha, försöker hålla mig i skinnet. Känner ingenting annat än ont i brösten, hopplöst. Så inte min månad den här gången... Jag skulle också haft äl den 7/6 s jag skulle vänta iaf en vecka till med att testa, bara för att få det rätta resultatet. Men en vecka är lååång tid när man väntar!
  • babytjejen

Är på äl+10 på söndag...vågar man ta ett testa tidigt test då el är det för tidigt? Känner dock på mig att inget tagit sig så vill väl mest ta ett test som bekräftar det så man slipper vänta. Hoppet finns ju alltid där även om huvudet säger en annan sak...

• Ereya
    babytjejen skrev 2018-06-08 19:04:45 följande:

Är på äl+10 på söndag...vågar man ta ett testa tidigt test då el är det för tidigt? Känner dock på mig att inget tagit sig så vill väl mest ta ett test som bekräftar det så man slipper vänta. Hoppet finns ju alltid där även om huvudet säger en annan sak...

Jag testar alltid negativt på ÄL +10 oavsett om jag är gravid eller inte så jag skulle vänta. <3
  • isabelle81

Fick detta resultatet idag och vi kör med varannan dag sedan mensens slut och minst en vecka till.

4:e barnet. Andra försöket. Missfall v 5 den 25/5
  • Snöoväder

Här vill jag också vara med!

Hade äl en vecka senare så bil den 20!!

Hoppas hoppas hoppas midsommar bjuder på en överraskning i år! ????

• Maka94

Så ledsen! Sambon har velat så länge över när vi ska försöka med en nr två. Vi tjuvstartade några månader innan vi hade tänkt. Sen tog vi ett uppehåll och nu är det andra försöker efter uppehållet. Han visar inget intresse alls. Allt är bara jobbigt. Sån klump i magen. Misstänkte som sagt att min ÄL eventuellt är sen och ville få till ett försök idag. Men det är totalt omöjligt, han bara gnäller och surar. Kommer aldrig bli något syskon här :(

• Ereya
    Maka94 skrev 2018-06-08 22:56:31 följande:

Så ledsen! Sambon har velat så länge över när vi ska försöka med en nr två. Vi tjuvstartade några månader innan vi hade tänkt. Sen tog vi ett uppehåll och nu är det andra försöker efter uppehållet. Han visar inget intresse alls. Allt är bara jobbigt. Sån klump i magen. Misstänkte som sagt att min ÄL eventuellt är sen och ville få till ett försök idag. Men det är totalt omöjligt, han bara gnäller och surar. Kommer aldrig bli något syskon här :(

Min sambo är likadan :p Så jag brukar få klä upp mig och bli supersnygg och lockande, då blir det åka av. Men surar han och är butter hjälper inget :(
  • Ereya
    Jahajaa skrev 2018-06-08 08:34:14 följande:

Ja verkligen! Förhoppningsvis jämföra våra gravidkurvor då ;) Min mens har strulat dom senaste två månaderna, och ÄL har kommit seeent, cykeldag 25 och 27. Denna månaden är likadan, NC flyttar fram hela tiden och hittills ingen tempökning. Är på dag 20 nu. Men hoppas att den kommer nu i dagarna :)

Oj så störande! Min temp är, hejbara, nästan en grad högre än vanligt och har varit det sen ägglossningen så jag VET ju att jag hade den. Dag 20 här också, ÄL+12 redan, den kom ju så himla tidigt. Testade blankt i morse med molvärk och ömma bröst. Tror inte det blir min månad. Piss och skit :(
Svar på tråden BIM vid Midsommar, följas åt?