PEZMAKER skrev 2018-07-31 07:41:12 följande:
Hej! Jag väntar mitt 3e barn, bf 22 augusti men hoppas på tidigare dock känns det som att man ska få pinas med krämpor och värmen ändå in i det sista och lite till.
Har en dotter och en son, vad bebisen har för kön blir en överraskning denna gången :)
Börjar bli redigt nervös inför förlossningen nu när det drar ihop sig. Vill helst att den startar med värkar, ingen vattenavgång då risken är att det går för fort. Hur tänker ni andra?
Har det kommit någon bebis här än?
Åh vad spännande då är vi beräknade samma dag! :D
Tror också jag kommet få pinas in i de sista haha.. just nu har jag brutal foglossning som bara blir värre, halsbränna och en överaktiv bebis som ligger o sparkar på revbenen dag som natt :|
Värmen gör de ju inte lättare häller haha..
Har varit förlossnings rädd sedan start (min första graviditet), men senaste veckorna har de varit så mycke att göra så inte hunnit tänka så mycke på de! :)
Men ny börjar de komma tillbaka igen.. så är jätte nervös haha! Hoppas på att de startar med värkar så man har ?mer tid? :) dom fick göra hål alla 3 ggr på min mamma så hoppas lite på att min blir liknande hennes :) dock är jag så otroligt trött på att vara gravid nu.. så hoppas på att inte gå över tiden haha