Mollymums skrev 2018-07-13 01:54:12 följande:
Vad kul! Gick du över tiden med någon av dina andra 2? Tänkte med tanke på att du tror på september? :)
Ja den här värmen är vidrig.. svettas konstant! Och promenera med hundarna mitt på dagen gör att jag mest vill ligga i sängen resten av dagen haha!
Gud hur var de att föda på väg till förlossningen? :o
Var du i egen bil eller ambulans? :)
Skönt att du inte har förlossnings rädsla iaf! Hört om andra som har väldig rädsla när tidigare förlossningar inte blivit "som dom ska" :)
Gick över en vecka med andra . Första kom dagen innan. Å sen ska några av våra förstvalda barnvakter (farmor, farfar å svägerska) åka på semester den 1 sept. Å skulle inte blu förvånad om den väntar tills dem åkt.
Jadu, det va både lugnt å läskigt. De läskiga kändes nog mest efteråt. När man tänkte hur det kunde gått. Hon föddes i vår bil, medan vi väntade på ambulansen som skulle möta upp oss. Där å då lyckades jag hålla mig lugn. De som va härligt med den situationen var att jag va helt tvungen att bara lyssna på min kropp å låta den sköta jobbet. Och att jag fick ta emot mitt barn själv å kolla kön. För de visste vi inte i förväg.
Men så klart hade jag önskat annan plats...
Å vi har drygt en timmes bilfärd till förlossningen så är lite rädd denna gången över just det då..
Nä känner så med, att det är skönt att jag eller min man, är mer rädd. Vi vill bara hinna in liksom..