BIM Augusti <3
Åh ja det kan jag tänka mig!!
Åh ja det kan jag tänka mig!!
Nej faktiskt inte utan bara ÄL-stickor och Flo appen då för att hålla kolla på symptom osv. :D Har funderat på ett sådan glidmedel men tycker de är lite väl dyra? Vad köpte du för något?
Hoppar in lite snabbt här :D hur va det nu med rosenrot? När skulle man börja med den? Va det första dagen mensen kom? Är på bim-2 och köpte rosenrot för några veckor sedan å tänkte ge det ett försök nu den här månaden.
Det var jag tvungen att kolla upp :D Hittade massa bra grejer där som jag nog ska klicka hem till nästa försök ifall det inte tagit sig denna gången! När har du BIM?
7/8 enligt appen. ;) Det känns som att det är nära nu trots att det är en del dagar kvar. När hade du ägglossning? Jag är på ÄL+9
CB "testa tidigt"-test, såg ut såhär efter någon timme... vet att man inte ska läsa av efter 10 minuter, men hoppas verkligen att detta är ett positivt test... Bim -2 eller -3 idag, inte helt säker. Ser ni något?
Idag kom mensen... 3 dagar för tidigt. Även om jag kände att det inte blev något denna gången blev jag väldigt ledsen och besviken. Är såklart jätteglad för er alla andra som plussar, men hur gärna hade jag inte velat fira med er istället för att ligga i sängen med mensvärk. :(
Lycka till ni andra
Ja det har du helt rätt i faktiskt! Har idag även beställt det glidmedlet du rekommenderade för några dagar sedan. Hoppas att det kan göra det lite enklare då jag inte känt några ägglossningflytningar alls de senaste gångerna. :)
Åh hoppas det är ett tecken på att något fäster istället, det skulle vara så kul! <3
Jag plussade svagt 4/8, idag var det tydligare så nu kanske jag vågar tro på det!
Lite hopp till alla er som inte plussat än, jag testade på BIM och det var helt blankt, det är egentligen först nu på BIM + 4 det är tydligt, men kunde ana det på BIM + 2. Så det är inte kört bara för att man inte plussat på BIM. <3
Vaknade idag till ett hemskt illamående. Kastade i mig frukosten men de hjälpte inte.
Vågar inte tro nåt, kan likagärna vara tarmen min som spökar intalar jag mig. Bråkar den så brukar jag bli illamående.
Äl + 5,6eller 7