BIM Augusti <3
Vad spännande :) ger mig lite hopp trots allt. Även om jag försöker slå bort de haha.
När ska du testa?
Jag har ett digitalt hemma men inte råd att köpa fler denna månad, så vet inte om jag vågar testa förtidigt
Vad spännande :) ger mig lite hopp trots allt. Även om jag försöker slå bort de haha.
När ska du testa?
Jag har ett digitalt hemma men inte råd att köpa fler denna månad, så vet inte om jag vågar testa förtidigt
Vet vad du menar, och så bygger man upp hopp om man testar negativt tidigt just för de kanske var för tidigt att testa :D
Haha vad smart av dig, vanliga kan man ju köpa nåt av. De är inte lika hemskt dyra
Haha ja men eller hur :D
Tack för tipset, det ska jag kolla in :)
Tråkigt :( mellanblödningar kan ju dyka upp runt mensen. Så jag hoppas för dig att de avtar.Haha ja jag också, köpt massa testa tidigt men de drog iväg i kostnader så nu måste man hejda sig med dom :D
Någon som har bra/dålig erfarenhet av Rosenrot? Började äta en om dagen när mensen satte igång för ett par dagar sedan. Slutar ta det vid ägglossningen. Hoppas på ett plus i slutet av månaden!
Ska man bara ta rosenrot fram till äl? Jag beställde hem för några veckor sedan men har inte tagit dom. Tänkte börja nu när mensen drar igång. Men trodde att man skulle äta dom varje dag?
Hua, har legat senaste timmen och bara vridit och vänt mig i sängen pga en stark känsla av illamående. Inte sådär så att jag kommer att kräkas men tillräckligt för att det ska vara obehagligt. Känns som att jag också har lite sura uppstötningar.
Haha alltså herregud... Har vattniga flytningar idag (och igår) och när jag lade in det i Flo så puffade den bort bim till på söndag istället! Jag dör... >.
Suck... Har nu officiellt gett upp denna månad. Vaknade med två stora finnar i fejan, vilket jag alltid får innan mens. Jag måste ha vart så sjukt skengravid sedan ägglossningen... Fy vad nedslående detta är. Och för varje symptom jag lägger in så flyttar Flo på BIM. Den gick från fredag till söndag och nu på morgonen flyttades den till lördag. Så till helgen lär det väl komma...
Kan placera mig i BF gruppen :D kunde inte hålla mig då jag haft den starka gravidkänslan.
6e försöket. Äl+8 bim -10
Om de var Conceive plus gel, uteslutning av transfetter och socker eller att vi hade sex enbart på ÄL dagen får vara osagt. Nu är vi här äntligen.
Tack så mycket :)Tack, nu ska jag bara hitta nåt kul sätt att berätta för mannen :)Tack, känns sjukt overkligt. Trodde vi skulle hålla på nåt år liksomHaha lite så, vart tackad av en till våg av illamående imorse :DKänns helt sjukt, var så hårt inställd på negativt. Ska sprida gravidstoft mot trådens håll <3 nu är det din tur :)Tack :) babyplan har rosa :)
Detta är ÄL test, men de funkar likadant. Ville inte slösa mitt digitala ifall de var negativt. Så den tar jag imorgon :)
J*kla skit... Jag gjorde det jag sagt att jag inte skulle göra än. Tokblankt test. ÄL + 13, BIM -2 (dvs bim är på lördag enligt min app). Visserligen testade jag nu med kvällsurin och med ett vanligt test, ej ett testa tidigt. Men fortfarande, jag trodde faktiskt att det skulle vara något nu. Hade mys på ÄL, fem dagar senare kände jag ett hugg i sidan och därefter har jag haft molvärk varje dag både i tjejmage och ländrygg, plus illamående här och var, sura uppstötningar och gasig. Och idag har jag känt mig överhettad och har haft värmevallningar, vilket iofs också kan bero på att det har vart 30 grader hela dagen.
Men ändå. Fan. H-vetes j*vla skit. Jag trodde det var min månad nu. Jag vill bara skrika och gråta nu...Jag avvaktar tills mensen kommer innan jag byter till BIM September...
Köpte gravidtest igår (vill inte slösa digitala än) för de som tvivlade på mitt igår och här är resultatet
Då var man framme på BIM. Ingen mens i sikte och har inte haft någon mensvärk (kraftig, vilket jag normalt sett brukar ha ett par dagar innan). Men med tanke på det negativa resultat jag fick i onsdags kväll så är jag inte särskilt full av förhoppningar. Tog inget test nu på morgonen, kanske tar imorgon bitti.
Jag börjar tappa hoppet, ÄL +13 idag (BIM +1) och negativt på RFSU test :(
Haft molvärk/mensvärk sen ÄL men fortfarande ingen mens. Den dyker förmodligen upp nu i dagarna.
Blir så uppgiven varje gång, denna månaden så kändes det annorlunda, trodde verkligen på ett plus. Bara att ta nya tag och hoppas på nästa månad
Bim på fredag, så kommer inte mensen så testar jag på söndag morgon..
Känner mig inte gravid, har inga symptom just nu, så tror att man får försöka igen i september... hur går de för alla?
Då dök mensen upp då, 4 dagar sen... :( grattis alla som plussar! Själv hoppar jag vidare till nästa tråd och hoppas på ett majbarn 2019! Massa kramar till er alla!