• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Thorax
    babytjejen skrev 2018-07-30 16:40:20 följande:

Jag gillar att måla i "vuxenmålarböcker"..blir lugn av det. Det räddade mig mycket precis efter missfallet oxå...

Just ja, sånna ha tjat också. Kanske ska ta och börja med det också. Köpte men sen blev de aldrig av liksom.

Beklagar missfallet <3
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Thorax
    babytjejen skrev 2018-07-30 16:40:20 följande:

Jag gillar att måla i "vuxenmålarböcker"..blir lugn av det. Det räddade mig mycket precis efter missfallet oxå...

Just ja, sånna ha tjat också. Kanske ska ta och börja med det också. Köpte men sen blev de aldrig av liksom.

Beklagar missfallet <3
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • ellie86

BIM-8 Så ett tag kvar att vänta, men idag har jag känt mig så konstigt illamående. Lite kommande och gående ont i magen under naveln ungefär, är inget ovanligt tycker jag. Till och från ont i brösten. Men känslan av att känna mig nästan spyfärdig och lite "rapig" känns ny. Man vill ju inte noja och överanalysera i onödan och typ hitta på symptom, but this is new....

• Hjärtat80
    Jahajaa skrev 2018-07-30 09:40:48 följande:

Testar att lägga in en bild här, men jag brukar aldrig lyckas.. tror iaf att jag testade positivt i morse :D vad tror ni? (Om ni ser bilden)

Helt klart ett streck (alltså två) Grattis!!!!

Har du gjort ngt mer?
  • Onlyme86

Hej!

Lägger till mig själv i listan. Hoppas att jag gör rätt. Jag var tvungen att bli medlem på familjeliv nu, när jag äntligen kan vara med i en BIM tråd :) Det är första försöket för oss.

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987, lindabinda

2/8 - Esofe, kattblomman, rubie

3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz, Udde, Periksson90

4/8 - Danielsson21, Ardnas89

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika

6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn

9/8 - månflicka, Canary

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti, onlyme86

13/8 - mammatill2boys

14/8 - Cajsa278, JosHed

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna

17/8 - Roran1

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90

24/8- AnonymAB

28/8 - Issari

• Trana123

Jag har BIM på fredag! Brukar alltid få mensvärk ca 5-6 dagar innan mens, men inte känt något alls än.. ett hugg i nedre magen imorse å någon timma senare bara strama det till i höften mot ljumsken på mig för några sekunder sen avtog det.. enda symtom ja har är spända bröst...

ni som har BIM 3/8, när ska ni testa er? :)

• LLW
    Trana123 skrev 2018-07-30 18:33:49 följande:

Jag har BIM på fredag! Brukar alltid få mensvärk ca 5-6 dagar innan mens, men inte känt något alls än.. ett hugg i nedre magen imorse å någon timma senare bara strama det till i höften mot ljumsken på mig för några sekunder sen avtog det.. enda symtom ja har är spända bröst...

ni som har BIM 3/8, när ska ni testa er? :)

Jag har på fredag! Ska på första besöket på ivf-kliniken på torsdag och hoppas på att få påbörja behandling på kommande mens. Så tänker att jag testar på torsdagsmorgonen innan besöket. Har inget hopp alls efter 18 misslyckanden. Inga symptom alls, bara dåligt humör men det är som vanligt!

Hur länge har ni försökt?
  • Jahajaa
    Hjärtat80 skrev 2018-07-30 18:14:39 följande:

Har du gjort ngt mer?

Ja, jag köpte ett clearblue som jag tänkte ta imorgon, men kunde inte vänta.. :D det blev också positivt, så jag testade med ett test till från testlagret och det blev ett streck där med, så nu tror jag på det :D känns ju inte som att man lyckas få tre stycken spökstreck

• Jahajaa
    Hjärtat80 skrev 2018-07-30 18:14:39 följande:

Har du gjort ngt mer?

Tack glömde jag ju skriva ;) <3
  • Esofe

Extremt rikliga genomskinliga slemmiga flytningar, 3-4 dagar innan bim.. Kan det vara ett tecken?

Svar på tråden BIM Augusti <3