BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Jag gillar att måla i "vuxenmålarböcker"..blir lugn av det. Det räddade mig mycket precis efter missfallet oxå...
Jag gillar att måla i "vuxenmålarböcker"..blir lugn av det. Det räddade mig mycket precis efter missfallet oxå...
BIM-8 Så ett tag kvar att vänta, men idag har jag känt mig så konstigt illamående. Lite kommande och gående ont i magen under naveln ungefär, är inget ovanligt tycker jag. Till och från ont i brösten. Men känslan av att känna mig nästan spyfärdig och lite "rapig" känns ny. Man vill ju inte noja och överanalysera i onödan och typ hitta på symptom, but this is new....
Testar att lägga in en bild här, men jag brukar aldrig lyckas.. tror iaf att jag testade positivt i morse :D vad tror ni? (Om ni ser bilden)
Hej!
Lägger till mig själv i listan. Hoppas att jag gör rätt. Jag var tvungen att bli medlem på familjeliv nu, när jag äntligen kan vara med i en BIM tråd :) Det är första försöket för oss.
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz, Udde, Periksson90
4/8 - Danielsson21, Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG
12/8 - niiskueiti, onlyme86
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris
16/8 - Blåstjärna
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90
24/8- AnonymAB
28/8 - Issari
Jag har BIM på fredag! Brukar alltid få mensvärk ca 5-6 dagar innan mens, men inte känt något alls än.. ett hugg i nedre magen imorse å någon timma senare bara strama det till i höften mot ljumsken på mig för några sekunder sen avtog det.. enda symtom ja har är spända bröst...
ni som har BIM 3/8, när ska ni testa er? :)
Jag har BIM på fredag! Brukar alltid få mensvärk ca 5-6 dagar innan mens, men inte känt något alls än.. ett hugg i nedre magen imorse å någon timma senare bara strama det till i höften mot ljumsken på mig för några sekunder sen avtog det.. enda symtom ja har är spända bröst...
ni som har BIM 3/8, när ska ni testa er? :)
Helt klart ett streck (alltså två) Grattis!!!!
Har du gjort ngt mer?
Helt klart ett streck (alltså två) Grattis!!!!
Har du gjort ngt mer?
Extremt rikliga genomskinliga slemmiga flytningar, 3-4 dagar innan bim.. Kan det vara ett tecken?