• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Udde
    natalieljung skrev 2018-07-31 07:27:12 följande:

Hej kompisar! Här är en till som har fått ett positivt test.

Gjorde ett igår efm som visade ett svagare streck (dock positivt) men vågade inte riktigt tro på det till 100% haha men nu tror jag minsann jag vågar! :)

Mina symtom: ca en vecka efter äl fick jag magknip (skrivit det innan) i den övredelen av magen. Har blivit uppsvälld som en ballong och otroligt gasig. Samt lite lättare mensvärk lite då och då sen en vecka tillbaka (inte så mycket längre). & pytte lite ömma bröst sen en vecka tillbaka men trodde det skulle kännas mer i dom :P

Grattis, så kul!
  • Udde

Testade negativt imorse. Fast inte bim förrän på fredag. Så jag hoppas på lite mer hormoner tills dess!

• Udde
    louisejohansson skrev 2018-07-31 08:14:30 följande:

Kunde inte låta bli att testa... BIM inte förrän lördag, haha.. vad tror ni? Ser ni oxå? Kan det vara början på en svagt plus?

Ser faktiskt inget på bilden. Kanske ser annorlunda ut i verkligheten. Annars är det ju flera dagar kvar till bim!
  • Thorax
    Amne18 skrev 2018-07-23 09:12:17 följande:
    Hur går det för dig?
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Thorax

Såg jag blivit citerad men vart borta ett dygn och det är flera sidor :D

Så ber om ursäkt om jag missat nåt.

Så kul med massa plus redan, det måste ju vara en lyckotråd eller :)

Behind every legend, lies an impossible dream
  • Jahajaa
    natalieljung skrev 2018-07-31 07:27:12 följande:

Hej kompisar! Här är en till som har fått ett positivt test.

Gjorde ett igår efm som visade ett svagare streck (dock positivt) men vågade inte riktigt tro på det till 100% haha men nu tror jag minsann jag vågar! :)

Mina symtom: ca en vecka efter äl fick jag magknip (skrivit det innan) i den övredelen av magen. Har blivit uppsvälld som en ballong och otroligt gasig. Samt lite lättare mensvärk lite då och då sen en vecka tillbaka (inte så mycket längre). & pytte lite ömma bröst sen en vecka tillbaka men trodde det skulle kännas mer i dom :P

Åhh stort grattis! :) :) :D lägg till dig i pluslistan, har startat en under BIM listan. Kul att den fylls på :)
  • Emsopemso

Grattis alla ni som plussat! :D

Själv inväntar jag mensen tills på lördag, men testat imorse med ett "testa tidigt" och nope, inte en tillstymelse där. Så ska sluta gräva ner mig och hoppas på nästa cykel :) BIM nästa veva blir 31 augusti.

Önskar alla lycka å snart ett fint plus <3

• Danielsson21

Hej allihopa!

Här kommer ännu ett plus. Bim-4 ÄL+11. Jag slutade med P-ring i maj och trodde aldrig det skulle gå såhär fort. Provade clearblue ägglossningstest denna gång för att se så ägglossning kommit igång och det hade den verkligen gjort!

Inga större symtom förutom morgonillamående och ömma bröst.

Lycka till alla!! Hålla alla tummar för er!

BIM LISTAN-

1/8 - soffipropp1987, lindabinda

2/8 - Esofe, kattblomman, rubie

3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz, Udde, Periksson90

4/8 - Ardnas89

5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika

6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887

7/8 - Jennib, Neleda, ellie86

8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn

9/8 - månflicka, Canary

11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG

12/8 - niiskueiti, onlyme86

13/8 - mammatill2boys

14/8 - Cajsa278, JosHed

15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris

16/8 - Blåstjärna

17/8 - Roran1

18/8 - Kira16

19/8 - Thorax, amne18

23/8 - Ejjami, Barnlängtan90

24/8- AnonymAB

28/8 - Issari

PLUS + LISTAN

30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)

31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4

• sariiparii

Jag har alltid sån sjuk PMS innan mens, äter antidepressiva 14 dagar (mellan ägglossning och mens) men fick sluta med det nu när vi försöker bli gravida. Denna gång hade jag PMS några dagar efter ägglossning men sedan försvann det! Nu när PMSen brukar bar som värst på BIM -3 är jag på huuuur bra humör som helst! Håller tummarna för att det betyder graviditet...

• sariiparii

Vill tillägga att jag Mona risiga 2 graviditeter haft ett strålande humör i 9 månader!

Svar på tråden BIM Augusti <3