BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Testar att lägga in en bild här, men jag brukar aldrig lyckas.. tror iaf att jag testade positivt i morse :D vad tror ni? (Om ni ser bilden)
Jag ser ett svagt streck! :D
Jag ser ett svagt streck! :D
Ser också ett streck! :) borde synas på ett digitalt imorgon tycker jag nästan!!
Å nej. Min mens kom i går, bara si så där 6dagar för tidigt...
Åh så spännande att följa er alla nu när det närmar sig augusti! Håller tummarna för många plus!
Många här skriver om symtom som även jag har känt tidigare månader väldigt starkt innan BIM. Det har ju dock bara varit extra starka symtom på stundande mens (alla symtom blev kraftigare efter att jag slutade med p-ring).
Nu är det en dryg vecka kvar till min BIM och jag känner ingenting av det än så länge. Helt symptomfri typ! Så jag hoppas att det kan vara ett bra tecken för mig, haha! Men som sagt, det återstår en vecka så mycket kan hända.
Dock så var det en grej som fick mig att reflektera igår. Jag och min sambo fick orgasm samtidigt när vi hade sex och efteråt så fick jag väldigt ont i livmodern, nästan som mensvärk i kombo med ett sug nedåt typ? Någon som har varit med om detta?
BIM 7 augusti!
Dags för nästa försök.. är inne på försök nr 11 efter senaste MA i oktober. Har kört oskyddat sedan maj 2017. Nu borde det vara vår tur kan man tycka.. Blev gravid i augusti förra året (som då slutade i MA). Får hoppas att augusti är vår månad. Har kort cykel.. mellan 20-24 dagar, lutealfas på 10-11 dagar. BIM 16 aug.
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz
3/8 - Udde
4/8 - sobika, Periksson90, Danielsson21, Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG
12/8 - niiskueiti
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris
16/8 - Blåstjärna
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90
24/8- AnonymAB
28/8 - Issari
Jag flyttar mig i listan. Äl+7 idag, det börjar närma sig :)
Efter tre dagar med bruna småå flytningar avslutades det igår kväll med ca 2 droppar färskt blod. Nån som vart med om nått liknande?
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987, lindabinda
2/8 - Esofe, kattblomman, rubie
3/8 - LLW, sariiparii, Trana123, Jahajaa, tinz
3/8 - Udde
4/8 - Periksson90, Danielsson21, Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika
6/8 - skrollan94 Sanfo1 timal89, babytjejen, ksrg8887
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn
9/8 - månflicka, Canary
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG
12/8 - niiskueiti
13/8 - mammatill2boys
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris
16/8 - Blåstjärna
17/8 - Roran1
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90
24/8- AnonymAB
28/8 - Issari
Så spännande att följa med er alla! Hoppas verkligen på många + :)
Vi har försökt skaffa barn ända sedan maj. Nu har jag 4dagar till BIM. Har symtom som illamående och värk ner i magen(nästan som mensvärk) speciellt på morgonen, försvinner en stund under dagen, men kommer tillbaka en stund igen på kvällen. Har även lite ömma bröst, (ifall jag känner på dem) och (varnar känsliga) vita flytningar, kanske man kan kalla dem små "klumpar"?) de luktar ingenting(har aldrig haft det tidigare).
Får se om man orkar vänta till BIM innan man gör ett grav-test ;)