• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Timal89

Ser att de här många i den här tråden som får små ljusrosa blödningar och att mensen inte riktigt kommer igång. Jag fick samma för 6 dagar sedan - som försvann erter 3 dagar.

Är de vanligt att mensen försvinner eller blir betydligt mindre vissa månader? Har tagit 2 graviditetstest som var väldigt negativa. Blir lite nojjigt att de är pco som spökar. Nån med erfarenhet av samma sak?

• Neleda
    missgeting skrev 2018-08-06 14:13:14 följande:

Känner igen det där! När man ger upp hoppet så vill man bara att mensen ska dra igång så man börja försöka igen.

Såg att du också har bim imorgon. Har du testat än?

Haha ja men eller hur!

Ja jag var tvungen att testa mig igår, men det var ju negativt. Nu tycker jag även att magen gör lite ondare igen så kanske mensen sätter fart nu...

Har du testat än?
  • babytjejen
    Thorax skrev 2018-08-06 12:43:11 följande:

Ingen nidis eller mellanblödning?

Nej,eftersom det är idag mensen är beräknat så...har inte kommit något mer men brukar vara så ibland,spottings första dagen o sen kommer mensen dagen efter så räknar med att den kommer imorgon el ikväll...
  • orolig92
    Hej alla! Är det ok om jag hoppar in här?

I lite mer i en vecka hade jag bruna flytningar som ibland byttes ut till genomskinliga flytningar med små strimlor av färskt blod. Detta slutade för snart en vecka sedan och har fortfarande inte fått mens!

Nu har jag fått pigmentfläckar på mina vårtgårdar (jättemärkligt!) dom har även blivit större och mina bröstvårtor har blivit svagt lila, har börjat må illa, är jättetrött och ibland sticker det till i mina äggstockar! Har inte gjort test ännu då jag har oregelbunden mens så vill avvakta. Men vill desperat prata med andra som har liknande som jag!

Är jag inne på fel tråd så ber jag om ursäkt! Glad
  • orolig92
    orolig92 skrev 2018-08-06 14:32:38 följande:

I lite mer i en vecka hade jag bruna flytningar som ibland byttes ut till genomskinliga flytningar med små strimlor av färskt blod. Detta slutade för snart en vecka sedan och har fortfarande inte fått mens!

Nu har jag fått pigmentfläckar på mina vårtgårdar (jättemärkligt!) dom har även blivit större och mina bröstvårtor har blivit svagt lila, har börjat må illa, är jättetrött och ibland sticker det till i mina äggstockar! Har inte gjort test ännu då jag har oregelbunden mens så vill avvakta. Men vill desperat prata med andra som har liknande som jag!

Jag är förövrigt inte längre "orolig" haha mitt namn på familjeliv är säkert 3-4 år gammalt!
  • orolig92
    orolig92 skrev 2018-08-06 14:32:38 följande:

Jag är förövrigt inte längre "orolig" haha mitt namn på familjeliv är säkert 3-4 år gammalt!
  • missgeting
    Neleda skrev 2018-08-06 14:28:48 följande:

Haha ja men eller hur!

Ja jag var tvungen att testa mig igår, men det var ju negativt. Nu tycker jag även att magen gör lite ondare igen så kanske mensen sätter fart nu...

Har du testat än?

Har inte testat än, även om jag varit nära flera gånger. Tänkte testa imorgon bitti om mensen inte dragit i gång än.

Håller tummarna för oss!
  • missgeting
    orolig92 skrev 2018-08-06 14:33:51 följande:

Låter som du borde testa redan nu!
  • Thorax
    babytjejen skrev 2018-08-06 14:30:17 följande:

Nej,eftersom det är idag mensen är beräknat så...har inte kommit något mer men brukar vara så ibland,spottings första dagen o sen kommer mensen dagen efter så räknar med att den kommer imorgon el ikväll...

Tråkigt :( mellanblödningar kan ju dyka upp runt mensen. Så jag hoppas för dig att de avtar.
    Tessaloniki skrev 2018-08-06 14:04:21 följande:

Gör så! :) Det skulle ha vart min strategi hela tiden egentligen men förra månaden blev jag för ivrig och beställde hem ett Testa tidigt. Onödig utgift visade det sig så ska försöka hålla mig till fredag nu :P

Haha ja jag också, köpt massa testa tidigt men de drog iväg i kostnader så nu måste man hejda sig med dom :D
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • sariiparii

Någon som har bra/dålig erfarenhet av Rosenrot? Började äta en om dagen när mensen satte igång för ett par dagar sedan. Slutar ta det vid ägglossningen. Hoppas på ett plus i slutet av månaden!

Svar på tråden BIM Augusti <3