BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Ser att de här många i den här tråden som får små ljusrosa blödningar och att mensen inte riktigt kommer igång. Jag fick samma för 6 dagar sedan - som försvann erter 3 dagar.
Är de vanligt att mensen försvinner eller blir betydligt mindre vissa månader? Har tagit 2 graviditetstest som var väldigt negativa. Blir lite nojjigt att de är pco som spökar. Nån med erfarenhet av samma sak?
Känner igen det där! När man ger upp hoppet så vill man bara att mensen ska dra igång så man börja försöka igen.
Såg att du också har bim imorgon. Har du testat än?
Ingen nidis eller mellanblödning?
Haha ja men eller hur!
Ja jag var tvungen att testa mig igår, men det var ju negativt. Nu tycker jag även att magen gör lite ondare igen så kanske mensen sätter fart nu...
Har du testat än?
Jag är förövrigt inte längre "orolig" haha mitt namn på familjeliv är säkert 3-4 år gammalt!
Nej,eftersom det är idag mensen är beräknat så...har inte kommit något mer men brukar vara så ibland,spottings första dagen o sen kommer mensen dagen efter så räknar med att den kommer imorgon el ikväll...
Gör så! :) Det skulle ha vart min strategi hela tiden egentligen men förra månaden blev jag för ivrig och beställde hem ett Testa tidigt. Onödig utgift visade det sig så ska försöka hålla mig till fredag nu :P
Någon som har bra/dålig erfarenhet av Rosenrot? Började äta en om dagen när mensen satte igång för ett par dagar sedan. Slutar ta det vid ägglossningen. Hoppas på ett plus i slutet av månaden!