BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Fick blodstrimmor när jag var på toaletten i morse så mensen sätter igång senare idag el imorgon kan jag tänka :(
Fick blodstrimmor när jag var på toaletten i morse så mensen sätter igång senare idag el imorgon kan jag tänka :(
Vaknade med en rosa flytning imorse och blev så ledsen först. Har mått så illa i helgen och varit åksjuk så jag har såklart börjat tro att jag kaaanske är på smällen denna gång. Plus att jag de senaste 2 cyklerna börjat få mina blödningar på lördagar så det har ju också ingett lite hopp eftersom den varit sen 2 dagar nu.
Nu har det gått ca 7 h sen den rosa flytningen och det har inte kommit något mer! Varför kan det inte bara dra igång ordentligt på en gång så man slipper få upp hoppet igen?! Blir nästan förbannad nu istället, haha!
Vet vad du menar, och så bygger man upp hopp om man testar negativt tidigt just för de kanske var för tidigt att testa :D
Haha vad smart av dig, vanliga kan man ju köpa nåt av. De är inte lika hemskt dyra
Precis, tror att jag skulle bli smått galen av det :P
Ja jag köpte ett 8-pack av rfsu på apotea, så har väl kanske tre-fyra stycken kvar av det. :)
Ja gud, "håll mig inte på sträckbänken!"
Har haft klena känningar ett par dagar nu. Som att det står och väger på tröskeln. När jag får mensvärk så brukar det dra igång med full kraft samtidigt som mensen kommer, ungefär.
Inget än... räknar ner sekunderna tills nästa gång det är rimligt att kontrollera.
Har som "tur väl är" inte råd med massa tester den här månaden så har inget val annat än att ta det lugnt med testandet. Annars hade jag nog gått bananas.
Haha ja men eller hur :D
Tack för tipset, det ska jag kolla in :)
Lägger till mig på BIM listan. Har bim imorgon den 7/8. Mina symptom är ömma bröst, lätt illamående och humörsvängningar emellanåt- samtidiga kan jag även kan få innan mens. Om inte mensen hinner komma ska jag testa imorgon bitti!
-BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987
2/8 - kattblomman
3/8 - Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90
4/8 - Ardnas89, Moall
5/8 - eman303, annzi82,, Lockley, Hjärtat80, 081119, tinz
6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887, Solgul
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86, missgeting
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre
9/8 - månflicka,
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG Heartbreakdown
12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91
14/8 - Cajsa278, JosHed, Elsaida
15/8 - lyckligast80, sandrasalazaris, Yemkela
16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys
17/8 - Roran1, Tiolina
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18, Lojjjssan, korvstroganoff
22/8 - EmmalinneaS, Jevi87
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP
24/8- AnonymAB , Grumpycavat , IBS , Jagerika
26/8 Sararebecca
28/8 - Issari, Emsodadoda, Sobika, Canary
29/8 Pahm
30/8 - lindablinda, MammaKA
31/8 Sariiparii, timal89, Esofe
PLUS + LISTAN
30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)
30/7 - natalieljung BIM-2
31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4
2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1
4/8 - rubie BIM + 2
5/8 - ellie86 ÄL+11 BIM-2
Vaknade med en rosa flytning imorse och blev så ledsen först. Har mått så illa i helgen och varit åksjuk så jag har såklart börjat tro att jag kaaanske är på smällen denna gång. Plus att jag de senaste 2 cyklerna börjat få mina blödningar på lördagar så det har ju också ingett lite hopp eftersom den varit sen 2 dagar nu.
Nu har det gått ca 7 h sen den rosa flytningen och det har inte kommit något mer! Varför kan det inte bara dra igång ordentligt på en gång så man slipper få upp hoppet igen?! Blir nästan förbannad nu istället, haha!