IVF sommar/höst 2018
Hej allihopa! Nu är det äntligen vår tur att hoppa på denna karusell! Vi ska på vårt första möte inför IVF idag, någon som är i samma stadie?
Hej allihopa! Nu är det äntligen vår tur att hoppa på denna karusell! Vi ska på vårt första möte inför IVF idag, någon som är i samma stadie?
Ska oxå på första mötet idag!! Kul, vilken stad?
Åå Najs!! Bra bemötande här med. Ska gå igenom sprutor på tisdag så får förhoppningsvis börja nästa mens!! När ska du börja?
Okej! Stockholm Sophiahemmet! Hur gamla är ni? Första barnet? Man vill att allt ska ske nu! Har det hittat några kända fel på utredningen ?
Okej då förstår jag. Jag är 30 i december o min kille 28. Försökt 1,5 år aldrig ett plus. Inga fel hittade. Är rädd att det inte ska gå med ivf när det inte gått hemma. Så många tankar.
Ja egentligen! Fast skönt oxå, ja vet inte haha. Vi får uppdatera varandra när vi startar :) känns d okej att ta sprutorna tro?
Hej!
Jag ska snart åka och hämta ut mina läkemedel (Gonal-f, fyremadel och ovitrelle). Är det någon som vet vad allt kostar?
Hej! Hämtade ut mitt igår och det gick på drygt 2000 kronor.
Hej alla nu är man tillbaka igen i forumet, dax att börja med sprutorna snart. Ska få börja med en högre dos från start denna gång så det känns bra. 225 Gonal F. Någon mera som kommer få börja nu denna vecka som kommer?
Nu är första sprutan med final-f tagen, besök på sjukhuset planerat nästa onsdag för att kika på hur der ser ut. Nu har det verkligen börjat på riktigt. Någon mer dom är i samma fas? :)