IVF sommar/höst 2018
Nu jäklar hoppas vi på positivt resultat ikväll för dig :)
Hur många insättningar hade ni gjort tidigare?
Varför väntar ni inte tills testdag med att testa er?? Bara en lite undran
Tror majoriteten tjuvtestar hejvilt. Jag gör det iaf.
Har du tagit ett grav test?? <3
Testet visar negativt och en halvtimme senare kom rosa lutinus. Ironin. Tredje återföringen, tredje och fjärde embryot. Bara att ladda om för ivf nr 5... Inte ens någon lust längre.
Tack för era ord. Jag är nästan inne på att lägga ner försökandet nu. Vi har ett landstingsförsök kvar men jag vet inte om jag orkar mer utan försäkran att det någonsin kommer fungera. Min man känner lite samma. Kanske slutar vägen här för oss.
Vet ni hur man "lämnar" trådar via mobilen? Känner att det är några jag inte orkar att de poppar upp längre.
Ledsen för din skull. Tänker också att man inte behöver bestämma sig på en gång om man vill gå vidare med IVF eller ej. Stor kram
För att sluta följa en tråd från mobilen trycker man på knappen "svara i tråden" och sedan scrollar du ner lite och klickar på "ta bort från mina favoriter".
Är det någon här som gjort en hysteroskopi? I sådana fall, varför gjorde ni den? Funderar på att be om detta då jag har en del "missbildningar" (livmodern är sned och bakåtlutad och jag har stopp i en äggledare samt krokig livmoderhals).