IVF sommar/höst 2018
Wiiiiie hade positivt på ÄL sticka igår så ringde kliniken. Blir första frys återförandet på tisd. Hoppas allt går bra.
Wiiiiie hade positivt på ÄL sticka igår så ringde kliniken. Blir första frys återförandet på tisd. Hoppas allt går bra.
Vad bra! 9 är ju bra. Jag var med på ultraljud idag på dag 8 men mitt äggplock blir på onsdag nästa vecka. Jag hade 13 folliklar mellan 12-16 mm. Några lite mindre. Får se hur det ser ut på onsdag. Kändes som det är så långt tills dess!
Båda våra resultat är ju bra och det är ju kvalitén som är det viktiga inte antalet. :) jag hoppas vi båda får ut fina ägg den här gången. Kram!
Det kommer gå bra. Det känns ju men de va mycket duktiga på smärtlindra under tiden med i nålen i armen. Och den personal som va med mig va så duktiga och fick mig prata mm så ja tänkte på annat. Har ni gått igenom hur det ska gå till på er klinik. Så du vet lite vad som händer och vilken smärtlindring som finns som alternativ
Aaah ok. Vilket land var det?
Ja den där himla svullnaden, när ska den gå över? Känner mig fortfarande svullen! Äggplocket kommer gå bra! Det är ju obehagligt men uthärdligt. När vad det dags?
Lycka till nu imorgon! HÅller tummarna för dig att allt ska gå bra och att du ska må bra.
Nu är jag i full gång igen. Första vul imorgon på cykeldag 8 (sprutdag 7). Ni som rwdan plockat ut ägg, hur mådde ni dagen efter? Jag tror mitt äggplock kommer bli någon gång fre-mån och jag har en liten liten misstanke om att det kanske är planerat möhippa för mig i helgen. Inte direkt den bästa timingen, men inget att göra åt om det är så. Men om de gör äggplock på fre tex, och ev möhippa på lördag. Kommer det ens vara möjligt? Jag har ju redan gjort ett äggutplock, men har tydligen förträngt helt hur jag mådde efteråt...