• Kumminsilver

IVF sommar/höst 2018

LillaAw skrev 2018-08-20 09:56:12 följande:

Vi skulle på återföring idag men de ringde och sa att ingen klarat sig till blastocyst. Så vi har inga kvar. Av 7 stycken befruktade. Är helt förstörd. Vet inte hur jag ska orka mera :(

Har inga ord. Förstår att du är förstörd, besvikelsen måste vara enorm. Beklagar verkligen! :(  {#emotions_dlg.flower}
  • Kumminsilver
    jaktenpaflow skrev 2018-08-20 21:04:05 följande:
    Ja verkligen... Såhär vill jag endast må som höggravid:)

Vilka fina resultat ni fick! 3 st fina till frysen och ruvar på en va? Hoppas verkligen en av dem är er framtida bebis!
    Jag ruvar på en 3-dagars, så vet ju inte om den också klarade sig till blastocyst eller inte. Ja, en dröm vore att alla fyra blir bebisar, skulle gärna vilja ha flera barn så det hade ju varit smidigt att slippa fler stimuleringar och uttag ;)

Går runt och väntar på att få veta hur det gått nu. Tycker alltid det känns som tiden går såå långsamt innan man kan testa.
  • Kumminsilver
    Akira Öken skrev 2018-08-20 23:05:15 följande:

Ja, tänk om man visste vad som ger bra resultat inte! Tänker att det är så mycket som ska stämma och att både ägg och spermie ska vara bra för att det ska bli något. Hoppas på din 3-dagars! Vilken ruvardag är du på nu? Hur känns det?

Är på ruvardag 6 idag och det känns tyvärr inte alls bra. Bara känner att det inte har funkat. Tycker allt det här är så jobbigt. Har suttit inne och gråtit på toan på jobbet nu... Varför kan det inte bara funka?! Vad är problemet liksom?! Blir så arg, ledsen och frustrerad. Månad efter månad, år efter år, är det bara negativa besked. Vad man än försöker med så funkar det aldrig.
  • Kumminsilver
    Akira Öken skrev 2018-08-22 13:45:34 följande:
    Usch vilken jobbig känsla! Hoppas att det inte är så som du tror! Kan du sjukskriva dig? Jobba hemifrån? Känner igen de där känslorna av hopplöshet men försöker tänka att det för de allra flesta går vägen till slut. Kram
    Saner skrev 2018-08-22 14:36:05 följande:
    Usch så tråkigt du känner så? Är det en känsla eller har du börjat få ont eller nått? Du kanske ska vara hemma några dagar å vila dig....viktigt lyssna på kroppen å ens känslor.
    Jag hade bara en stark känsla av att det inte tagit sig. Var väl rädd och gett upp hoppet. Nu imorse har jag gråtit igen men av andra anledningar... Vaknade av att jag drömde att jag hade ett positivt graviditetstest. Blev besviken när jag vaknade men bestämde att gå upp och testa bara för det... POSITIVT! Är så sjukt glad och lättad, men samtidigt orolig. Hoppas verkligen att det går hela vägen nu denna gången efter alla försök och missfall jag haft.

• Kumminsilver
    Inalina skrev 2018-08-23 08:18:50 följande:
    Åh grattis!!!! Skrattande Vad härligt att vakna upp till ett plus! försök att stilla din oro och våga tro på att det ska gå! förstår att man är försiktig i sina tankar speciellt så här tidigt och med din historik, men förhoppningsvis är det ju er tur nu Hjärta
    Tack, verkligen! Skrattande Ja, får försöka göra det!
  • Kumminsilver
    Mjbo skrev 2018-08-23 10:10:47 följande:
    MEN! stort grattis till dig! Vilken lycka! <3 
    Tack! Ja verkligen. Hoppas det håller i sig nu med, och att det går bra för alla er andra också!
  • Kumminsilver
    Saner skrev 2018-08-23 11:15:48 följande:
    Ååååå va roligt. Stort grattis. Vilken glädje. När hade du testdag? Jag har på ruvardag 15 å är på dag 10 idag. Vågar ej tjuvstarta. Är lite öm i magen med suck
    Ja verkligen, tack så mycket! Hade testdag den 28/8, tisdag alltså. Nej jag vågade knappt testa heller. Håller tummarna för att det går bra för dig också!
  • Kumminsilver
    jaktenpaflow skrev 2018-08-23 11:35:14 följande:
    Men wow!!!!! Stooort grattis!! Så himla roligt! När hade du testdag? Hur känner du dig?
    Tack!! Jag hade testdag på tisdag, den 28:e. Känner egentligen inga symtom alls faktiskt. Ömma bröst och lätt huvudvärk till och från men det kan väl lika gärna vara medicinerna. Känner mig glad men sjukt nervös, hoppas på att det går hela vägen denna gången nu!
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018