IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Trist! Vi har också varit med om det ett par gånger, att det varit fullt i kön på vår klinik. Fick ni tag på dem? Hoppas ni kommer fram imorgon i annat fall!
Ja så segt men alla vill väl ringa nu efter sommarstängning! Ja imorn ska ja ringa kl 7:30 direkt när de öppnar. Hoppas ja kommer fram
Hoppas ni kommer fram imorgon. Tråkigt behöva vänta....Vi har väntat tillräckligt under hela denna resa vi alla går igenom. Håller tummarna . Lycka till
Hej!
Nu är det dags för mig igen. Jag har haft uppehåll helt och hållet från familjeliv under sommaren, men ikväll börjar jag med en ny behandling så nu är jag här igen. Vi har försökt i flera år, aldrig sett ett plus innan vi började med IVF. Fick plus på första försöket, men missfall i v 7. Satte tillbaka en blastosyst nästa gång och fick ett missfall som inte ville komma ut, blev både medicin och skrapning tillslut i v 12 i början av juli. Jag hoppas att det är tredje gången gillt. Den här gången provar vi korta protokollet och menopur istället för långa och gonal f.
Hej!
Nu är det dags för mig igen. Jag har haft uppehåll helt och hållet från familjeliv under sommaren, men ikväll börjar jag med en ny behandling så nu är jag här igen. Vi har försökt i flera år, aldrig sett ett plus innan vi började med IVF. Fick plus på första försöket, men missfall i v 7. Satte tillbaka en blastosyst nästa gång och fick ett missfall som inte ville komma ut, blev både medicin och skrapning tillslut i v 12 i början av juli. Jag hoppas att det är tredje gången gillt. Den här gången provar vi korta protokollet och menopur istället för långa och gonal f.
Tack<3 ja det har man verkligen..
Hej!
Kom ni fram idag? :)
Ja jag ringde exakt när de öppnade! Fick tid 18 september o kommer kunna börja behandling snart därefter sa hon! Är sååå glad men nervös!!!!
Igår fick vi läkartid 31/8 och idag ringde jag och dubbelkollade gällande behandlingsstart och äggplock. Visade sig att det fanns tid för plock redan vecka 38 vilket innebär att vi nog kan börja med sprutor nästa mens i början av september! Så lättad. Nu känns det som jag kan släppa allt detta fram till dess och njuta av bröllop och bröllopsresa :)