• mammsen79

IVF sommar/höst 2018

nypan78 skrev 2018-12-10 10:38:34 följande:

Hoppas att det är guldägget!! En tvådagars?

Tack det värmer, det är 3dagars ska fråga hur många celldelningar.
  • mammsen79
    Akira Öken skrev 2018-12-09 21:13:56 följande:

Testatat positivt idag! Mitt livs första plus! Jag var jätteglad, lycklig och förundrad och alla känslor på en gång, i början av dagen. Nu blöder jag lite och alla lyckokänslor har bytts ut mot ledsenhet och svårmod.

Vilken ruvdag är du på? Var ditt testdatum 9/12? Grattis till pluset och lycka till.
  • mammsen79

Då var återförening av ett embroy klart 7 celldelningar på 3 dagen vad tror ni? Spermie hade simmat själv till ägget, de andra äggen var det många spermie som simmade in i ägget så därför blev det inget, förstår inte det där men men långt till testdagen o tänker ej testa innan för man blir bara ledsen besviken.

• mammsen79
    Akira Öken skrev 2018-12-10 22:15:47 följande:

Idag är jag på ruvardag 10. Testdatum 16/12.

Ok jag förstår det är ju det som blir så dumt att testa tidigt för hcg hormonet kan jag vara i kroppen men sedan så blev det inget och man blir så ledsen och besviken, gjorde själv så en gång och kommer aldrig mera testa tidigare än vad som är sagts. När är din mens beräknad igentligen?
  • mammsen79
    Akira Öken skrev 2018-12-11 18:14:54 följande:

Man brukar räkna dagen efter återföring som ruvardag 1.

Ok tack då vet jag, sist tuva jag till dag 10-11 tror jag, var kan man läsa om vad som händer med ägget dag för dag? Vet man vilken dag ägget fäster?
  • mammsen79
    Percafluviatilis skrev 2018-12-12 06:40:17 följande:

Här blev det negativt igen. Fjärde återföringen :( Enda lilla ägget från denna omgång var tydligen ingen krigare som vi hade hoppats på.

Så tråkigt kram och hoppas du må bra.
  • mammsen79

Jag är sååååå sjukt trött hela tiden är endast på ruv 2 vf är man sååå trött? Blir man det av Litinus? Någon mer som känner sig trött? Jag orkar ingenting.

• mammsen79
    Wonderfluff skrev 2018-12-12 14:13:47 följande:

man kan även bli väldigt trött av ovitrellen som sitter i i 10 dagar :)

Ok då är det säkert den som gör mig sjuuukt trött, tycker det är sååå jobbigt orkar ju ingenting. Hur går det för dig?
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018