IVF sommar/höst 2018
Härligt! Såg i annat svar du låg på gränsen till för många ägg. Hur många hittade de?
Härligt! Såg i annat svar du låg på gränsen till för många ägg. Hur många hittade de?
Vad skönt att det såg bra ut, hoppas ni inte behöver köra frys på alla :)
Det går bra för mig. Vi var på undersökning idag, fanns ca 10 äggblåsor, de flesta runt 11 mm, så det såg bra ut sa dom. Jag ska köra samma dos och ska på ett nutt besök på måndag. Äggplock troligen onsdag, torsdag eller fredag nästa vecka :)
Ja, är lite lustigt. Men jag ligger ju en dag efter också, så tror helgen påverkar för min del, kan ju inte ha ett andra ultraljud föränn måndag, och då blir ju äggplock tidigast onsdag.
Ja verkligen :)
Nu har jag varit på ett andra ul och hon tyckte att äggen skulle växa till sig lite till så fick hämta ut lite mer sprutor och en ny tid för ul på tisdag och troligtvis äggplock på torsdag, ev fredag :) Idag sa hon att antalet såg bra ut så verksr inte bli någon total frys...
Segt att behöva ta fler sprutor :/ Men skönt att det inte verkar vara risk för totalfrys längre :)
Idag har vi varit på ett andra VUL och det blir äggplock på onsdag, såå spännande! :)
Då var det äggplockat! Elva ägg, känns bra! Kände ingen som helst smärta under ingreppet. Nu är der bara vänta och se, hoppas på återföring på tisdag :)
Härligt!! Får du reda på imorrn när återföring blir?
Jag fick precis samtal om att återföring blir måndag, så nu är det en lång spänd väntan då jag hoppas att de fortfarande lever efter fem dagar :)
Spännande, håller tummarna för er :)
10 av 10 ägg blev befruktade, helt sjukt! Men jag misstänker att vårat problem kanske är delningen. Vi har blivit gravida naturligt två gånger, men ena blev tidigt missfall och den andra blev ett MA. Så jag förbereder mig på att det kanske inte blir så många kvar tills måndag.
Uppdatering; Det var bara tre ägg ( av 11) som blev befruktade så det blir återföring redan imorgon.. Bara att hålla tummarna!