LLW skrev 2019-01-15 16:26:18 följande:
Första VUL är på fredag! Så himla nervös, vill bara få det överstökat. Så rädd att det inte ska ha hänt något alls..
Man blir ju tokig på mellanblödningarna! Känns så hopplöst att något ska kunna fastna där när man blöder ca två veckor i sträck. Men ingen läkare verkar ju bry sig så man får väl försöka lita på att det inte spelar någon roll. Jag har bara gjort en behandling, är inne på andra nu, och vi fick inga befruktade ägg förra gången så jag tog ingen lutinus. Fick mellanblödningar som vanligt men det kanske jag inte fått om jag tagit det? Tog du lutinus?
Förstår det. Ska på första VUL imorgon bitti och känner mig också jättenervös. Kör långa protokollet för första gången så har ju ingen aning om hur jag har svarat på den.
Ja, men eller hur!! Känner likadant, hur ska ett ägg vilja fastna om man samtidigt blöder?? Kommer nog att kräva en noggrannare utredning av mellanblödningarna om den här behandlingen skulle misslyckas.
Jag har tagit Lutinus samtliga behandlingar så misstänker att det är den som gjort att jag sluppit mellanblödningen.
Trist att inga ägg blev befruktade på erat första försök. Ska ni köra ICSI den här gången eller blir det standard IVF?