IVF sommar/höst 2018
Haha ja vet!! Undrar när ditt blir! Jag uppdaterar dig :D
Haha ja vet!! Undrar när ditt blir! Jag uppdaterar dig :D
Du har tagit otriville nu va? Slutar man med de andra sprutorna dagen innan man börjar med den? Några biverkningar du känt av ännu?
Aa den togs igår 22:30. Inga andra sprutor igår. Hoppas jag gjorde rätt som bara tog ovitrelle haha. Den sprutan var för övrigt väldigt enkel! Visst har du vul imorn? Känner inget ännu!
Jag ÄR gravid! Rubardag 7 idag och testet är mycket starkare än i fredags, så det kan inte vara ovitrellen som spökar. Vågar inte glädjas än eftersom det blivit missfall av mina två tidigare graviditeter, men jag hoppas det är tredje gången gillt!
Ja fyremadel va inte kul. Den sista som jag tog gjorde så sjukt jävla ont... men då började ja blöda oxå så måste gjort nåt galet! Vilken tid ska du vara där imorn?
Förstår det!! Som julafton haha (not). Dom kör igång kl 11 men ska va där 10 o lämna spermaprov o lite sånt. Hör Av dig efter besöket o berätta hur det gått!
Å spännande. Vad olika dagar det kan bli fast vi typ började samtidigt! Äggplocket kan ju kännas väldigt olika, o även olika för samma person om man gör der flera ggr. Vill inte skrämma upp dig men vill ändå va ärlig. Mitt gjorde väldigt ont. Grät mig igenom hela processen. Det va skitjobbigt. Fick ut 10 ägg. Återföring på onsdag on d inte ringer o säger lördag istället. Hör av dig när du vet när ditt blir :)
Nä fy det låter så himla otäckt!! Jag vill inte göra det där plocket alltså!! Haha! Hoppas det inte blir så jag får ha det, men med min otur så förväntar man sig inget annat..
vi är i från Kalmar men får behandlingen på RMC Linköping.. Ni?
Insättning idag, OM de inte ringer då blir det femdagars på lördag. Vill att de ska ringa o bli på lördag. Fått för mig att det är bättre odds! Är jag ute o cyklar? De ringer isf mellan 10-12...
Ruvare nu!! 6 av 10 befruktade som har fortsatt dela sig jättebra. Ett litet ligger i mig nu :D