• Wonderfluff

IVF sommar/höst 2018

RD8. Ägget 11 dagar om det fortfarande lever. Fick för mig jag såg något pyttepyttesvagt på testet idag, men kan lika gärna vara synvilla. Har haft fruktansvärt humör ett par dar, men samtidigt piggare och mer ?som vanligt?. Tror inte jag mår så bra av att bli av med hormonerna från stimuleringen och ovitrelle. Jag mådde väldigt bra av hormonerna.

• Wonderfluff

Såhär har två test sett ut idag. Är det bara jag som ser NÅT där? Är inget testa tidigt test, och är bara på RD 8, så eg för tidigt ute. Men de brukar va helt blanka om det inte e nåt.

Eller önskedrömmer jag?

• Wonderfluff
    Mjbo skrev 2018-09-18 15:31:07 följande:

okej. Jag håller alla tummarna jag kan åt dig <3 

Tack! Här är en annan bild som den lilla skuggan nog syns lite bättre på.

• Wonderfluff
    mammsen79 skrev 2018-09-18 19:17:08 följande:

O jag den 28, undrar vf så sent?

Ingen aning! Olika rutiner kanske på olika kliniker.
  • Wonderfluff
    Inalina skrev 2018-09-18 19:08:48 följande:

Hej! jag vet vad du menar med skugga - men prova ta ett i morgon bitti och vänta minst 5 min så hoppas vi att det blir starkare =)!! 

Yes! :D
  • Wonderfluff

Hej allihop! Hoppas ni har en fin dag oavsett var i processen ni befinner er. RD 9 med 3-dagars. Jag hade ju lite skugga på gravtestet igår och har testat idag oxå. Samtliga 4 tester igår och idag visar denna skugga. Det senaste lite mer tycker jag. Vet inte om det kan bli så även om man inte är gravid, men min erfarenhet av dessa tester (graviditetskollens) är att de brukar va ganska okänsliga och helt blanka. Kan förstås va pyttelite hcg kvar sedan ovitrelle-sprutan jag tog för exakt två veckor sedan idag. Här e senaste testet, gjorde det svartvitt och ändrade kontrasten för att det syns tydligare på fotot då (syns bättre i verkligheten).

Vad tror ni?

• Wonderfluff
    Percafluviatilis skrev 2018-09-19 10:13:57 följande:

Hade jag något hopp tidigare försvann det nu. Brun geléaktig flytning och mensvärk, ruvardag fyra med tvådagars :( alldeles för tidigt för mens ju. Kan den komma såhär tidigt?

Helt rätt i tiden för nidblödning!
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018